Spoed! opzoek naar goede magento programmeur!

  • Wie wilt mijn reddende engel zijn!


    Ik heb hulp nodig met het volgende (letop! magento ervaring vereist! )
    Op mijn werk heb ik een probleem..
    In de cart van de shop moeten crossells getoond worden (dat is uiteraard geen probleem.)
    Ze moeten alleen in het tabel komen bij het product zelf.


    Dus stel je hebt meerdere producten in de cart zitten, dan is het niet de bedoeling dat alle ingestelde crossells bij elkaar komen, maar die moeten bij het product getoond worden waar ze zijn ingesteld.


    Je kan me enorm helpen als je hier oplossing voor heb

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Pfieuw, Magento.
    Is altijd hard zoeken om te vinden wat je wil.
    Heb zelf ook een Magento site draaien.


    Als het gewoon verplaatsen van een element is, kun je dit waarschijnlijk gewoon in het bestand doen van de cart, neen?


    En als dat echt niet lukt, kun je het nog altijd wat hacken via jquery en na het laden verhuizen ^^

  • Pfieuw, Magento.
    Is altijd hard zoeken om te vinden wat je wil.
    Heb zelf ook een Magento site draaien.


    Als het gewoon verplaatsen van een element is, kun je dit waarschijnlijk gewoon in het bestand doen van de cart, neen?


    En als dat echt niet lukt, kun je het nog altijd wat hacken via jquery en na het laden verhuizen ^^


    Het klopt inderdaad dat het in het begin goed zoeken is, als je eenmaal doorhebt hoe het systeem in elkaar steekt is het niet zo lastig meer.


    Ontopic
    Kun je me een pm met een online voorbeeld sturen? Misschien dat ik even wat tijd kan vinden om ernaar te kijken.

  • Indien je het na het laden wilt verplaatsen met Jquery (een hack dus), kan dit zo bv:


Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!