Nieuw Maffiaspel

  • Hallo,


    Ik had vroeger een maffiaspel dat een zeer goed goede “look a like” was van sommige Crimeclub’s Ik heb die source gevonden op het internet met veel bugs en deze dan zitten unbuggen. Daarna heb ik die 1,5 jaar zitten online houden. Door tijdsgebrek had ik het domein verkocht en dus alles stopgezet. Nu woon ik alleen en heb ik dus meer tijd. Maar zag het niet zitten om hetzelfde spel terug op te starten. Ik heb er lang over nagedacht maar heb dan besloten om een nieuw spel te maken.


    Maar zo goed ben ik namelijk ook niet om alles alleen te maken en te testen (dat zou mij wel grotendeels lukken). Natuurlijk heb ik wel al een concept gemaakt van hoe het spel zou kunnen werken ( is niet helemaal af, maar het grootste deel wel).


    Ik ben op zoek naar mensen met kennis over:
    - Designers ( voor de lay-out, icoontjes in het spel)
    - PHP
    - Bedenkers/tekst schrijvers ( dit voor verhaallijn te maken en teksten bij missie ect)
    - Java
    - Testers (latere fase)


    Het liefst zou ik mensen willen die al eens aan een crime spel hebben gewerkt. Mensen zonder deze ervaring is niet erg. Ben je zelf geen pro? Maar kan er wel iets van? In zekere zin dat je zelfstandig te werk kan en tenminste kan proberen. En niet bij het kleinste probleem hulp moet zoeken. Dan ben je zeker ook welkom! Ik wil mensen de kans geven om samen het te proberen.


    Graag mensen met inzet & doorzettingsvermogen en die niet opgeven na enkele dagen. Die ook kunnen samenwerken.
    Kan je niet elke dag eraan werken? Geen probleem! We werken er samen aan en iedereen heeft ook ene leven thuis.


    Vragen kunnen mij ook gestuurd worden via bericht!
    Ik zal mijn idee wel niet prijsgeven aan iedereen. Alleen aan diegene die zouden meewerken.


    Indien mensen geïnteresseerd zijn mogen ze mij een bericht sturen met hun motivatie en wat ze in het verleden gedaan hebben qua websites bouwen en crime spelen.


    PS: ik sta ook in voor alle kosten die we zullen maken!


    Mvg,


    T.Aaron

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!