Mening fansite

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ziet er goed uit dan ben ik met J.Rijdes eens.


    Een vind ik drie dingen een min punt en licht deze graag even toe.
    - Op bepaalde plekken gebruik je een lettertype wat meer op hand schrijven lijkt.
    Zelf vind ik dit niet mooi en als ik jou was zou ik een ander lettertype kiezen.
    Tevens mogen bepaalde letters groter worden gemaakt.
    - Header balk: Deze loopt pas vanaf het plaatje bovenaan mee wat ik jammer vind.
    Misschien maken dat hij de hele tijd meeloopt.
    - Onder het eerste plaatje rechts:
    Hier heb je Staff en met dank aan, waar zijn we mee bezig en nog meer dingen staan.
    Misschien onderaan de website zetten want zelf vind ik dat midden in een pagina niet passen.
    Ook de omkadering hiervan vind ik net een tabel uit word en daar hou ik persoonlijk niet van.


    Hopelijk heb je wat deze dingen.
    Mocht je nog een toelichting verder wensen verneem ik dat graag.

  • Sommige punten zijn al genoemd maar toch, naar mijn mening;

    • Ik zou voor het lettertype van je titels een iets leesbaarder lettertype kiezen.
    • De content waar het de bezoeker om te doen is wordt door de header, en de ruimte daarboven wel heel erg ver naar beneden geschoven, 33% van je pagina wordt eigenlijk gevuld met alleen een menu als interessante content.
    • Op de homepage staan hieronder ook nog eens 3 grote blokken waarbij niet direct duidelijk is dat er doorgeklikt kan worden naar iets
    • De plaatjes die in sommige menu's gebruikt worden zijn niet klikbaar
    • Veel dode links overal
  • Ik zou voor het lettertype van je titels een iets leesbaarder lettertype kiezen.


    Hier werk ik nu aan.

    Citaat

    De content waar het de bezoeker om te doen is wordt door de header, en de ruimte daarboven wel heel erg ver naar beneden geschoven, 33% van je pagina wordt eigenlijk gevuld met alleen een menu als interessante content.


    De headerafbeelding wordt verkleind. Ik zoek nu uit hoe ik dit kan aanpassen. Ik vind de instelling niet snel terug...

    Citaat

    Op de homepage staan hieronder ook nog eens 3 grote blokken waarbij niet direct duidelijk is dat er doorgeklikt kan worden naar iets


    Die 3 blokken zijn verwijderd.

    Citaat

    De plaatjes die in sommige menu's gebruikt worden zijn niet klikbaar


    In de menu (bovenaan) is het neit de bedoeling dat deze klikbaar zijn. Er zit geen link achter.

    Citaat

    Veel dode links overal


    Dat komt omdat de gehele website nog niet geüpload is. Een deel ervan is of nog niet klaar, of nog niet geüpload.




    Ondertussen zijn er al heel wat pagina's verder afgewerkt en verbeterd. Maar omdat ik op vakantie ben, en mijn computer in onderhoud is, zit ik op een pc die niet van mij is en heb ik de originele bestanden niet die ik nodig heb om te uploaden. Nog even geduld voor mijn 'meer afgewerkte' versie :D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!