Community meeting vragen

  • Moeten we contant geld accepteren tijdens de meeting 17

    1. Ja (14) 82%
    2. Nee (2) 12%
    3. Maakt mij niets uit (1) 6%

    Hallo iedereen,


    Omdat de meeting van de community is, willen wij graag jullie mening horen over bepaalde vraagstukken. Dit zodat wij de meeting optimaal kunnen indelen en kunnen aanpassen naar wat de community wil dat wij doen.


    Het 1e dillema dat we hebben is het accepteren van contant geld voor de consumpties. Aan de ene kant vinden we het wel makkelijk dat je contant kunt betalen, maar aan de andere kant is het veel geregel om alles geordend te houden en je loopt natuurlijk een risico. De acceptatie van Maestro & vPay (pinnen) en Mastercard & Visa is er sowieso. Daarom hierbij vraag nummer 1:


    1: Moeten we contant geld accepteren tijdens de meeting?
    A: Ja
    B: Maakt mij niets uit
    C: Nee
    Uitslag: n.v.t. (poll nog actief tot 1 augustus 10:00)


    Je kunt hierboven stemmen.


    Alvast bedankt voor je deelname en in dit topic kun je reageren op de vraagstukken en kun je eventueel je keuze toelichten.
    Als er een nieuwe poll is zullen we dit aangeven, en kun je de uitslag van de oude poll(s) hier teruglezen.


    Met vriendelijke groeten,


    De community-commissie
    Victor, J.Rijdes & L.Groot

  • Persoonlijk (ik ga echter niet komen)
    Vind ik dus dat dit onderteund moet worden want anders ge je gevallen voor hebben dat ze iets onozel willen betalen (drankje, chips, ...) (<5 euro en dat met de kaart moeten betalen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!