Incassobureau!

  • Hallo Allemaal,


    Debiteuren die hun facturen niet betalen, debiteuren die een betalingsregeling niet nakomen is normaal in de wereld van de ondernemers.
    Ik ben bezig met een eigen bedrijf en wil dus mijn credit management op orde hebben. Dit alles startende met een goede administratie en mogelijk een goede partner als incassobureau.


    Nu ben ik op zoek naar een incassobureau.
    Ik ben zelf opzoek gegaan naar een incassobureau in de diensten sector.
    Al snel kwam Lindorff, Vesting Finance, GGN en Flanderijn in beeld.
    Nu ben ik meer gaan denken en blijven nog maar 3 partijen over op mijn lijstje. (Lindorff niet meer wegens klachten en onduidelijk in informatie voorziening naar opdrachtgever.)
    Dus op mijn lijstje bleven dus Vesting Finance, GGN en Flanderijn over.


    Maar de keuze maken voor de incassopartner is moeilijk.
    Daarom even een vraag richting jullie als consumenten zijnde.
    Welk incassobureau lijkt jullie het fijnste om mee samen te werken of vanuit de ondernemers uit welk incassobureau ze aanbevelen. (Hoeft niet van mijn lijstje te zijn maar vanuit eigen ervaringen.)


    Graag jullie reactie's.
    Het zou mij maar ook anderen startende ondernemers die hier op het forum kijken mogelijk erg helpen.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Beste


    Ben ik de enige die raar vind dat iemand voor dat hij problemen heeft met persoon al contact gaat opnemen met een incasso bureau ? Dat is geen goed signaal naar de klant die je eventueel gaat krijgen.


    En als je echt naar een incasso bureau op zoek bent raad ik graydon aan.


    Met vriendelijke groet,
    rick van beek

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!