ITcoins, blogs & meeting

  • Hallo,


    Na wekenlang programmeren, kan ik jullie met trots aankondigen dat we vanaf heden ITcoins kunnen aanbieden.


    ITcoins?
    Klopt, 1 ITcoin komt overeen met € 0,01
    Ik wou een manier vinden om jullie te belonen voor bijdragen aan ICTscripters.
    Zo krijg je vanaf heden 5 ITcoins voor elk blog bericht dat je schrijft.
    Later kun je ook voor andere acties ITcoins krijgen.


    Wat ben je er mee?
    - Je kan een toegangsticket er mee kopen voor op ons teamevent
    - Je kan ze laten uitbetalen (voorlopig vanaf 5 euro, maar kunnen we hopelijk snel verlagen)
    - Je kan ze inruilen voor domeinen, hosting, vps, scriptwerk, ...
    - Je kan er iemand anders mee betalen op ICTscripters door ze over te schrijven naar hem


    Binnenkort zal het kopen van ITcoins mogelijk zijn. Dit zullen wij samen met de ticketverkoop voor de teammeeting introduceren.


    Noot: in geval van misbruik (bv: bots gebruiken om automatisch blogs te schrijven, of in geval de blog gewoon een copy-paste is van een andere site zonder eigen inbreng) behouden wij ons het recht om deze ITcoins terug te nemen.


    De community meeting zal normaal in oktober plaatsvinden (locatie huren kon niet op 12 september).
    We hebben al zeker 2 dingen die vast staan:
    - Sessie over 3D printen met live demo
    - Workshop NFC tags om zo je huis te automatiseren
    Verder hebben we heel wat presentaties die we kunnen geven over nieuwe moderne technologieën.
    Weet jij iemand die een leuke presentatie of workshop kan geven? Contacteer me dan gerust.


    Schrijf gerust een blog bericht en haal die ITcoins binnen. :D
    Koen en het ICTscripters team

  • We zijn nog aan het kijken naar andere mogelijkheden met ITcoins. ;)


    Middels dit systeem support je ICTscripters altijd. Of je verdient door blogs te schrijven (meer content voor ICTs), of je levert je bijdrage in geld.

  • Ok, ik heb iets goeds ontdekt...
    Als ITcoins voor geld staan, wil je niet dat dat links bij je naam komt te staan.


    Ik ben nu bezig met een aanpassing zodat de ITcoins niet meer getoond worden links onder je avatar. Dit komt binnen ongeveer een week live.


    Update: gaat vlotter dan verwacht.
    Ze zijn al weg hier links in het menu, nu enkel nog een template listener schrijven voor in de profielen het te verwijderen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!