Hallo kunnen jullie aub de download linken van de maffia game scripts updaten
ik zal graag Al Pacino 2.5 source hebben
Zou je niet willen, is allemaal verouderd en na tig jaar zullen de meeste of zo goed als niemand dit nog hebben.
Vele downloads zijn inderdaad verouderd en vaak ook niet meer veilig om te hosten, zo ver ik weet is de Al Pacino 2.5 source een black vendetta code, die alleen een blauwe layout bevat.
Verder zit er een knop in om niet werkende downloads te melden.
Als je dit doet kunnen we snel kijken of we dingen kunnen herstellen.
Als ze verouderd zijn, en de download is stuk, dan lijkt het mij zinvol om ze er gewoon af te halen. Misschien is het ook zinvol om oude brakke scripts te voorzien van een melding waarin staat dat gebruik wordt afgeraden vanwege de veiligheid.
alle downloads die op
gamecoll.com
staan werken niet meer omdat de site er niet meer is
alle downloads die op
gamecoll.com
staan werken niet meer omdat de site er niet meer is
Ik ben hier van op de hoogte, ik weet dat gamecoll.com vroeger van @K.Rens was en misschien nog is, zal eens na vragen of we ze kunnen herstellen.
Ik ben hier van op de hoogte, ik weet dat gamecoll.com vroeger van @K.Rens was en misschien nog is, zal eens na vragen of we ze kunnen herstellen.
Is niet meer van hem, is al uit quarantaine.
Verwacht niet meer van hem
GameColl.com
This domain is for sale: $3,795
Zigzag,
Ik heb het script nog staan. Zoals vele anderen die hier gepost zijn geweest.
Hou er rekening mee dat de code niet gecontroleerd is door mezelf en dus fouten kan bevatten. Tevens is dit gescheven in oude php taal.
https://tyla.be/Al-Pacino 2.5.rar
Succes!
Zeg maar gerust dat dit gebouwd is op de het 'Criminals'-dialect.
Zeg maar gerust dat dit gebouwd is op de het 'Criminals'-dialect.
haha
Blijkbaar is er nog meer intresse naar dan gedacht.
reeds 27 keer gedownload.
Indien er nog mensen oude source code willen waarvan de link niet meer werkt, stuur maar een privebrichtje
Waarom zou je het überhaupt nog willen verspreiden?
- Meeste werkt niet eens meer
- Brakke codeopbouw die je niemand wilt aanleren
- Als het werkt is het zo lek als een mandje.
Mensen moet eigenlijk gewoon accepteren dat het deprecated meuk is.
Screenshots om te laten zien hoe het eruitzag lijken mij het enigste aan waarde voor deze scripts.
Ik heb dit altijd als voorbeeld gebruikt om te leren programmeren. Volgende wat ik leerde via Udemy was ethical hacking. En teste dit wel eens uit op die scripts. Om dan later te fixen (of te leren vermijden)
volgende wat ik oefende met deze scripts was het ombouwen van oude code naar nieuwe code en vergelijken.
Dit was voor mij althans een zeer goede leerschool
Ja, leuk om het te laten zien, maar persoonlijk zou ik er geen meerwaarde aan hebben.
Ikzelf heb 15 jaar geleden ook een vernuftig inlogsysteem gebouwd. Maar echt veilig was het niet. Om deze reden heb ik de code ook niet meer online staan.
Soms kan je beter afscheid nemen van oude en onveilige sources.
Inderdaad, beter het direct goed leren. Het is nutteloos om gewoon PHP 4 te 'leren', is verloren tijd en moeite.
ja de download werkt ni meer en ik heb het gevraagd top
Wat wil je er nog mee?
Ik stel een gewone vraag, dus waarom geen gewoon antwoord?
Volgens mij staan er zat argumenten in dit topic waarom je niks aan oude meuk hebt.
@AarClay volgens mij is dat niet u probleem u probleem is dat mensen zoals u die overal commentaar op hebben alles naar de ..... doen en de mensen weg jagen in plaats van te helpen anders als het op het forum stond was er geen probleem geweest als de link werkte dan wist je niet dat ik die game had gedownload Dus het zijn u zaken niet wat ik er mee wil doen ook al is het oude meuk
aan de andere mensen ik zoek nog altijd de game al-pacino
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!