Na aanleiding van mij en W0utr in een msn gesprek gisteren kwam ik vandaag toch tot de conclusie over één punt een topic te maken. Hij "bedreigde" mij dat als ik nog één klein foutje maakte dat ik dan een ban had. Hij gaat dus nu extra op me letten omdat die kerel me haat, beetje mensen voortrekken niet? En oja, als ik hierom verbannen word zou ik dat erg zielig vinden. Oja en mijn elite lid status.. krijg ik die nog ooit of geloven jullie 'gamecoll' me nog niet? Ik startte een topic over dat ik elite lid status was .. en jahoor! na 3 reacties was deze weer verwijderd. Ook beweerde meneer W0utr dat ik hem bedreigde Criminalspoint plat te leggen waarvoor ik eerder verbannen was. Maar ik wist enkel meer en hij kon dit na mijn woorden niet hebben dus bande die mij. Ik ben niet zoon naaibal niet mensen gaat naaien kom er lekker zelf achter? Maar nee, hier word de moeite niet om gedaan. Dit wat hier boven staat is pure waarheid, durf dit maar eens te ontkennen. Praat het hier uit aangezien het via msn niet verzoenlijk kan dus leg ik het even voor op heel Criminalspoint. Indien DIT topic word gesloten bewijst dat weer een groot deel hoe laf jullie zijn.
Gegroet,
Boos lid. :@