En hoe kan hij 160 euro verdienen in een maand als er 120 leden op zijn, waarvan er 0 online zijn.
en waarvan er misschien 10 betaalde leden zijn.
ThugXL.nl | xxxbez/dag | xxx€ inkomsten/mnd
- DSolutions
- Closed
-
-
-
Valse inkomsten, vriend je bent betrapt.
-
De site is ook gereset, ThugXL had eerst 200+ leden.
Het spel was eerst actiever, omdat er veel acties werd gehouden. -
offtopic:
Gangxl is een geripte source + layout
graag antwoord -
@ Mastermark25:
Gangxl is/was mij eigen versie van de pwyl source, die heb ik verkocht aan Maffioso (Roy)
De layout is was van mij, ook verkocht aan hun.
Ik heb de site weer geupload omdat pwyl nu legaal is, de layout moet ik nog veranderen omdat Maffioso alle rechten heeft. -
Nush dus zover jij wil zeggen. Is dit jouw versie van cityofthugs?
Want ik weet nog wel dat jij cityofthugs had en illegale licenties verkocht. -
@ NielsB:
Cityofthugs script was gewoon legaal, daar draaide ik de standaard pwyl source die ik had gekocht van Henry Doornbos.
Gangxl is different, pwyl deluxe.
-
Het ging erom dat jij geen doorverkooprechten had.
Maar weet niet hoe het nu zit.
Ik hou me er ook niet meer bezig.Ik ben ook niet echt actief meer in criminals, eigenlijk alleen nog met eigen spel en dan proberen daar wat mee te doen.
-
Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat je in het begin acties hield en dat je zo veel geld had. Maar nadien heb je nog altijd veel geld en je hebt al een reset gedaan..
Maar hoe kan een lid dan aan : 242.888.925 mil power komen? of is het zo makkelijk om veel kracht te hebben?Ik geloof er eigenlijk niets van wat je zegt maar OK
-
Leden bellen echt hoor, ik kan ook screen posten van de betalingen?
Sommige leden bellen meer dan 10 x
Maar de pagina is wel ERG LANG???????????? -
post maar
-
Nush, als je tog zegt dat je goed verdient, waarom hou je de site niet gewoon?
En je neemt een helpdesk in beslag die houdt de site wat actief.
En je begint aan je ander project en je maakt winst. -
http://i39.tinypic.com/2ducrc0.jpg
Dit is niet eens de helft, Heb F11 gedrukt, maar niet alles past erop sorry.
-
Ik vind het een mooi bedrag hoor.
Als ik geen beheerder was zelf van de site zou ik er toch op bieden.
-
Leuk dat je het te koop zet maar attendeer je de potentiële koper er wel op dat deze source illegaal is? Nu doen ze er nog misschien niks aan maar dat kan zo veranderen. Dan gaat al je winst in eens met wat nulletjes naar beneden ;).
Dit is een tip voor de koper. Zie dit gelieve niet als offtopic 8-|.
-
Ik ken K.rens , ik zal hem laten inloggen op onze mollie account en dan mag hij hier gaan zeggen dat de komsten real zijn , wat denken jullie ?
-
200 geboden @ sitedeals
-
Er kan nog altijd geboden worden...
-
wie zegt dat de inkomsten niet van andere website zijn je zegt het zelf je gebruikt het eerst voor andere website hoe weten we niet of dat nog steedts zo is
-
Citaat
wie zegt dat de inkomsten niet van andere website zijn je zegt het zelf je gebruikt het eerst voor andere website hoe weten we niet of dat nog steedts zo is
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!