Maffiatrip.nl

• Beste leden,

Ik wou graag mijn maffia site willen laten beoordelen.

Het gaat hierbij om: http://no.nl/TI6.
    (Link aub niet vermelden in topic.)

Demo:
    Login: demo
    Password: demo

Ik heb de OSbanditi gebruikt, maar heb het wel helemaal veranderd.

Nu is mijn vraag aan jullie niet of jullie de script zouden willen beoordelen, maar wat jullie van de site vinden.

Ziet het er goed uit ?
    Kan het zo online ?
    Zijn er misschien nog een paar dingen wat volgens jullie anders kunnen ?

Extra opmerkingen ?

Ik bedank jullie alvast voor de moeite.

Mvg,

Salih Senturk

• Magento misschien een optie ? Zou je hierover niet door willen gaan, maar een eigen topic willen openen.

Bedankt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.01.11 05:41:10:
    Layout problemen zijn gefixt.

Meer commentaar zou welkom zijn.

• ik dacht dat het aan je codering lag ofzo maar je hele website ziet er niet echt wow uit ik zou maar is gaan investeren in een goede designer en dan een mafia game online gooien want zien mensen het niet in dat je gewoon met iets nieuws moet komen tenzij je die mafia source voor jezelf erop zet.. om alleen te spelen ik vraag me af hoelang jij het vol gaat houden met jou website...

Ik wil me registreren en vervolgens kom ik op een andere pagina en blijf ik niet op de home pagina ik zou zeggen doe wat ik doe en pak een A4 teken een vette website erop met vlammen en spektakels enzo spaar ? 75,- en zoek een goede ontwerper en dan nog promoot het heel goed vooral mond tot mond reclame...

en dan nog wat zorg dat jij aan mensen kan laten zien wat speciaal aan jou website is zoals unieke opties , goed ingedeelde pagina het gebruiken van je hersens en creativiteit speelt een hele grote rol in de World Wide Web zorg dat het op internet komt daarom zeg ik altijd als jij een goede concept hebt werk het eerst uit en dan pas domein registreren want nu betaal je een bedrag dat je net zo goed uit kon geven aan je website

Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel

Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

• Salih,
    Er valt me één ding op, je hebt geen lay-out. Wat je nu hebt is een beetje prutsen met de CSS en een beetje div's toevoegen en je het wat.

Ik ben niet verder gaan kijken naar je onproffesionele outgame. Je nieuws staat ook niet zo netjes met

PHP
    dasaassa - 1-01-2011 - 21:38

asdasd asd asd asd sadasd sad asd sad sad safd sad sad asf FG TRQ HTH FZFX G FDGG FD GGDG S GQgd d sg fg s g

En daarbij is je introtekst wel heel standaard..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!