Ziet er prima uit koen !! ga zo door :cheer:
![](https://www.ictscripters.com/images/avatars/3c/8947-3c1caa6b4ac484768f56fb14a10a890db85a3be0.jpg)
Wederom updates
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik zie dat nu het side-menu ook is veranderd!
-
* Markt vanboven aan het menu toegevoegd
* Markt toegevoegd aan het linker menu
* Alle menukopjes links zijn nu aanklikbaar
-
Citaat van Maviose
Of vrijgeven ?
Doe maar niet doen, komen er dadelijk 500 noob-community's opgericht door mensen die misschien net:
echo 'Hello world!';
kunnen typen. Nee geen goed idee...
Ik weet het nog zo goed, de webtiger hype van vroeger gelukkig kon die voorkomen worden door de mooie bugs erin. -
Citaat van webdam-x
Doe maar niet doen, komen er dadelijk 500 noob-community's opgericht door mensen die misschien net:
echo 'Hello world!';
kunnen typen. Nee geen goed idee...
Ik weet het nog zo goed, de webtiger hype van vroeger gelukkig kon die voorkomen worden door de mooie bugs erin.Denk dat er wel wat aantal mensen zijn die er belangbij hebben :p
-
Leuke update's:D:P
-
Waarom worden bij download en scripts op de home de * niet groen?
-
Waarom staat er helemaal onderaan de pagina (links) EEN 1 ?
-
mag ik vragen waar jij een 1 ziet?
Screenshot miss:) -
kijk zelf maar in de bron code.. onderaan bij </body>
En ik zal straks even een screenshot maken hiervan;)
-
oja ik zie zal waarschijnlijk perongeluk erbij zijn gezet:)
Zie hem zelf alleen niet in de online versie -
Als je klikt op online <-- links in het menu dus..
Klopt de link niet moet zijn
http://www.criminalspoint.com/ledenlijst/online.html
i.p.v.
http://www.criminalspoint.com/online.html -
haha ja geinig dat | streepje is gewoon perongeluk denk ik.
-
Heb liever de laatste forum berichten artikelen etc onder de mededelingen dan erboven.
Geeft een iets nettere look naar mijn mening. ( announcements dus bovenaan. )
Voor de rest prima update. -
Je bent net voor me aan:p
ben het ermee eens dat de mededelingen etc boven aankomen:cheer: -
De reden dat ik mededelingen onderaan heb gezet, is omdat deze ook al links in het menu komen en omdat die minder vaak veranderen dan de rest
Maar kan het gerust veranderen, is niet veel werk.De 1 onderaan is inderdaad een foutje, vanavond komt wss de nieuwe nieuwe homepage live en kan ik het fixen.
Ook de link naar leden online zal worden gefixed.
Nice catch, zelf niet gezien. (Y) -
Jammer dat zo druk word de updates zijn niet echt grote dingen. Hoop dat er meer updates komen die CP up to date maken. Bijv een project pagina waar mensen projecten kunnen aanmaken en updates kunnen geven. Of een mogelijkheid om je SN te koppelen aan je account. Of een algemeen chat waarbij je automatisch bent aangemeld.
-
K.Rens het is geen 1 maar een |.
[offtopic]Oja K.Rens, zie je pb weer heb je even een voorbeeldje gestuurd van wat ik vanochtend heb gemaakt, vind het zelf niet zo mooi zal even kijken naar een v2.[/offtopic]
Misschien dat de site wat professioneler moet worden. Dus wat minder tekentjes en een mobiele versie.
-
Of een mobiele versie .. ?
-
+1 voor maviose; ik krijg altijd de foutmelding "te vaak geladen" probeer het over een uur nog een keer.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!