Maffialayout
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Robin ik ben begonnen met een ontwerp
Je zult binnenkort wel wat terug zien van me :).
-
-
-
Sylar026, ik ben benieuwd
Seliim, ga zo door. Ik ben benieuwd naar je volgende stap. Het ziet er veelbelovend uit!
ScarefaceZ, ja natuurlijk.Houden jullie er ook rekening mee dat jullie behalve de outgame ook de ingame moeten maken? En over stock photo's die dienen ook gekocht door jullie te worden mocht je de contest winnen. Wel zal ik eerst de ?100,00 dan betalen!
Robin
-
Ik zal wel willen mee doen, ik ga kijken of ik wat kan maken:)
-
http://img856.imageshack.us/i/stap2.png/
En dit is dan de 2e stap van de outgame
Wat mis ik nog kan je het even checken?[offtopic]Misschien een lijst maken met de stappen bij je beginpost is beter voor de leden :D[/offtopic]
-
Hoi,
Wat ik nu zie is een menu dat ik mis, tenminste bovenaan.
Robin -
-
Waar home - aanmelden etc instaat.
Robin
-
@ Selim/Robin : Succes met je design.
Maar het is toch niet de bedoeling om die lay-out volledig na te maken ? Want dat kan ik ook dat kan iedereen wel ? -
...
-
-
een exacte kopie van straatbaas denk niet dat hij daar op zit te wachten.
-
[offtopic]Erg leuk allemaal, je plaats een layout als voorbeeld (helemaal niks mis mee) maar vervolgens wordt deze layout bijna regelrecht nagemaakt (meerdere keren). Lekker origineel allemaal weer..[/offtopic]
Ik ben al begonnen met de layout, hoop dat ik hem af kan maken. Ik zal nog melden als ik er verder mee gegaan ben.
-
Mijn outgame wordt pas later bijgemaakt, zodra de wedstrijd is afgelopen en ik de winnaar moest zijn.
Al te veel problemen gehad met battles die niet worden afgemaakt, en layouts waar ik dus mee blijf zitten...
-
-
Op een kopie zit ik ook niet te wachten, met het voorbeeld wil ik enkel de style Karen zien.
Feedback zal ik dadelijk geven.Robin
-
Beste,
Ik zal er ook 1tje proberen maken.
Ik heb hier nog wel 1tje liggen.Met vele groeten,
Brent -
Misschien deze ?
Stap 2 komt binnenkort
Graag Feedback:cheer:
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!