Fout: Move_uploaded_file.

• Besten,

Ik moet even iets maken voor iemand die ik ken, het moet een upload systeem zijn, ik gebruik de functie move_uploaded_file() maar om de een of andere reden wil hij maar niet uploaden. Ik krijg telkens deze fout:

PHP
    Warning: move_uploaded_file(video/voorkant.docx) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: No such file or directory in /home/jipping/domains/*****/public_html/projecten/*****/website/adm_video.php on line 17

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpsG3rrq' to 'video/voorkant.docx' in /home/jipping/domains/******/public_html/projecten/*****/website/adm_video.php on line 17

Maar na mijn weten klopt dit toch echt gewoon? Als ik kijk bij een artikel over de functie dan is het precies het zelfde?

Kan iemand mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Frank sijbom

• Nee krijg weer fout, dan krijg ik deze fout :

Upload: voorkant.docx
    Type: application/octet-stream
    Size: 47.5205078125 Kb
    Temp file: /tmp/phpSOUAZb

Warning: move_uploaded_file(video/phpSOUAZb) [function.move-uploaded-file]: failed to open stream: No such file or directory in /home/********/domains/**********/public_html/projecten/*****/website/adm_video.php on line 25

Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpSOUAZb' to 'video/phpSOUAZb' in /home/********/domains/********/public_html/projecten/********/website/adm_video.php on line 25
    0

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.03.11 22:31:47:
    Als ik dan:

PHP
    if(move_uploaded_file($_FILES['video']['tmp_name'], $path)) {

verander in:

PHP
    if(move_uploaded_file($_FILES['video']['name'], $path)) {

Zijn de errors wel weg. Maar kgij ik de nog wel 0 zien van $file['error']

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!