hey hey mensjes,
Tegenwoordig zie ik steeds vaker posts verschijnen die gaan over dat een bepaald script niet werkt of dat ze iets van de ene source in de andere source willen bouwen. Na wat gekeken te hebben kom ik er achter dat de mensen die zulke dingen posten net
<?php echo "hello world"; ?> kunnen doen en niet meer.
Wanneer je een criminal games wilt starten denk er is een keer goed over na. Ja je kan er geld mee verdienen maar als je scripts neemt die al gebruikt worden in andere spellen dan is het toch niet meer uniek? waarom zouden users dan jou game willen spelen als ze toch niks unieks kunnen krijgen kunnen ze net zo goed naar een ander spel gaan waar wel veel energie + tijd is ingestopt.
Ik wil hiermee bereiken dat mensen die scripts willen aanpassen of invoegen gewoon zelf leren programmeren en des noods dan wel hier op het forum om hulp vragen maar dat ze het wel eerst zelf proberen en niet gelijk gaan posten van dat ze het ingevoegd willen hebben zonder dat ze er ook maar eigenlijk naar gekeken hebben...
dingen zoals een overzicht weergeven van alles bans in een database vergt echt niet veel kennis van sql en php vooral niet als het gaat om een criminals source.
Dus leer gewoon zelf scripten en dan denk ik dat deze community nog een stuk verder kan komen :