Osama Bin Laden is dood!
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Die Rebecca black is wel lekker zeg pff (xD)
PS: kom maar naar Limburg ik geef je een gratis rondleiding :p
-
dit word volgens mij de langste topic ooit lol(h)
-
Citaat van macgyver
het is wel raar dat ze hem zo in zee hebben gegooid zonder ook maar iets van bewijs (h)
Dat van de zee is een zeer en zeer slimme zet en zeer goed over nagedacht. Doordat hij in de zee is gegooid kan men hem moeilijk op een specifieke locatie herdenken.Zou hij dus in een graf hebben gelegen zouden daar veel mensen kunnen komen herdenken. Wat haatgevoelens kan opwekken als de mensen daar elkaar ontmoeten. Dat kan weer ernstige gevolgen van dien hebben.
Verder valt het me zeer op dat er buitensporig veel offtopic wordt gepraat bij zoiets serieus. Dat snap ik niet echt helemaal...
-
Citaat
AMSTERDAM - President Barack Obama heeft verklaard geen foto's vrij te geven van Osama bin Laden die na de dood van de terroristenleider zijn genomen.
Obama liet dit weten in een interview met de Amerikaanse tv-zender CBS.
In een interview met het programma '60 Minutes', dat zondag wordt uitgezonden, zegt Obama dat ''hij niet de post mortem foto's van Osama bin Laden zal vrijgeven om zijn dood te bewijzen''.
Nieuwszender CNN meldde dat het besluit woensdag is genomen. De vrees bestaat dat de foto's een woedende reactie in de moslimwereld veroorzaken.
Obama behoudt zich ook het recht voor om opnieuw actie te ondernemen tegen terreurverdachten op Pakistaans grondgebied. Dat liet het Witte Huis weten. Pakistan had geklaagd dat de commandoactie illegaal en zonder toestemming was.
? BNO News/ANP
Dus we moeten het doen met de woorden van obama, en geloven dat hij dood is... Wauw Amerika is lekker goed bezig! Ja tuurlijk de mensheid is zo dom, dit moeten we wel geloven! Als Amerika het zegt dan is het zo hmm...
Denk goed even na...
-
Van mij mocht hij blijven leven.
-
http://www.hbvl.be/nieuws/buit…bin-laden-op-het-web.aspx
er staat fake maar dat is tussen ( FAKE )
Het kan nep zijn maar ik denk echt Waarschuwing : de beelden zijn best schokkend voor mensen onder de 18.
-
Gezien het feit dat de overheid van VS de foto's niet wilt vrijgeven zullen wij de rest van de wereld altijd denken dat het of ze dubbelganger is of dat die echt dood is .
Dit kunnen wij nu niet vaststellen natuurlijk.
-
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!