Osama Bin Laden is dood!

• Citaat van eeyk

ben benieuwd of die de 7maagden tegenkomt want daarvoor deden die terroristen dat toch (a)

Heeft iemand ooit gezegt of 't mannen of vrouwen waren ?? *evil*

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Die Rebecca black is wel lekker zeg pff (xD)

PS: kom maar naar Limburg ik geef je een gratis rondleiding :p

Ajax word kampioen, niet die Twente ......

Twene moest weer is winnen via de Scheidsrechter

• Citaat van macgyver

het is wel raar dat ze hem zo in zee hebben gegooid zonder ook maar iets van bewijs (h)

Dat van de zee is een zeer en zeer slimme zet en zeer goed over nagedacht. Doordat hij in de zee is gegooid kan men hem moeilijk op een specifieke locatie herdenken.

Zou hij dus in een graf hebben gelegen zouden daar veel mensen kunnen komen herdenken. Wat haatgevoelens kan opwekken als de mensen daar elkaar ontmoeten. Dat kan weer ernstige gevolgen van dien hebben.

Verder valt het me zeer op dat er buitensporig veel offtopic wordt gepraat bij zoiets serieus. Dat snap ik niet echt helemaal...

• Dus we moeten het doen met de woorden van obama, en geloven dat hij dood is... Wauw Amerika is lekker goed bezig! Ja tuurlijk de mensheid is zo dom, dit moeten we wel geloven! Als Amerika het zegt dan is het zo hmm...

Denk goed even na...

• http://www.hbvl.be/nieuws/buit…bin-laden-op-het-web.aspx

er staat fake maar dat is tussen ( FAKE )

Het kan nep zijn maar ik denk echt Waarschuwing : de beelden zijn best schokkend voor mensen onder de 18.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!