@BrokenTrack: na deze layoutsverandering ligt de prioriteit voor mij bij de volgende versie. Daarvan is de basis af, en dat gaat nu verder uitgewerkt worden. Dus, de focus is nu inderdaad verschoven.
Vernieuwde layout
- Lodewijk
- Closed
-
-
-
Ik snap niet dat jullie niet naar jullie leden luisteren en gewoon verder doen?
Als de leden zeggen "we stoppen met cp" omdat ons de layout niet aanstaat, en er komen geen nieuwe leden omdat jullie niet luisteren naar de huidige leden.
Dan zullen jullie veel zijn met de V5 update binnen een jaar of 2
:@ -
brentvdh
De v5 komt deze zomervakantie hoogwaarschijnlijk, we respecteren jullie mening zeker en zijn de boel dus nu ook weer aan het veranderen, een ander design er op zetten gaat helaas niet omdat er hoogwaarschijnlijk binnen de 2 maand een hele andere versie op staat met een nieuw design die jullie zeker niet gaat tegen vallen. -
De dingen wat ik niks vind: Topmenu moet weer oude worden. Topic tekst mag wel 1 of 2 groter.
-
Een gratis layout kan ook nog =]
Citaat van Joshuabrentvdh
De v5 komt deze zomervakantie hoogwaarschijnlijk, we respecteren jullie mening zeker en zijn de boel dus nu ook weer aan het veranderen, een ander design er op zetten gaat helaas niet omdat er hoogwaarschijnlijk binnen de 2 maand een hele andere versie op staat met een nieuw design die jullie zeker niet gaat tegen vallen. -
Ik ben bang dat het wit al een verkeerde keuze is, laat alles lekker zoals het was en we wachten wel 2 maanden. Kost alleen maar extra tijd zo'n lay-out aanpassing.
-
Kijk, hier zijn weer de beloftes voor V5
Citaat van Joshuabrentvdh
Ik vind de layout wel wat hebben, mij hoor je niet klagen, doe maar lekker kalm aan. Ik vind het wel even wennen denk ik maar voor de rest top!:cheer:
-
Ik zal het dan toch maar heel even duidelijk maken, sinds kort zijn er veranderingen gekomen in de crew en aan de website zelf zoals jullie merken, sinds dien zijn we ook actief met de v5 bezig gegaan, en nee: deze is nergens te bezichtigen.
-
Waarom nu de layout aanpassen als over 2 week de zomervakantie begint:S.
-
Om jullie alvast een beetje te laten wennen aan het v5 idee, niet dat het er zo uit ziet hoor, maar dat was het idee er achter. :p
-
Dat beloofd........ ^o)
-
Het topmenu & linker menu past nu totaal niet meer bij de content..
-
Valt op zich nog wel mee. Ik vind 't best leuk staan, het menu vind ik zo veel fijner en overzichtelijker. Ook de toename qua contrast vind ik wel fijn
-
Zij kant is een kwestie van wennen maar ik vind het hoofdmenu er wel op achteruitgegaan.
-
ik vind het ook achteruit gegaan!!
Misschien een dropdownmenu maken?
-
dat witte vind ik maar totaal niks.. moet gewoon weer de kleur worden zoals de content zelf ook.
-
Oh ja, de banner plek ziet er nu ook niet uit
-
No comment
-
ik vind het slordig gedaan maar als over 2 maanden een nieuwe versie komt dan moet dit maar
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!