Topic gesloten omdat er een paar mensen het leuk vinden mijn als oplichter uit temaken wat eigenlijk niet zo is omd ik ze gratis aanbied en dus geen oplichting.
Heb nog aantal scripts liggen
- Willem
- Closed
-
-
-
heb je een online voorbeeld van mafia warz
-
Willem,
Deze scripts he je daar even een online voorbeeld van. Aangezien ik het idee heb dat deze van een website afkomen. Die deze dingen verkoopt. Waarbij jij dus geen doorverkooprechten op hebt.
-
Is dat de Mobstar van http://www.mobstar.cc ??
Volgens mij is die niet echt legaal, aangezien het een (heel) bekende en grote site is en ze zeker maatregelen zullen nemen als ze hun site nog ergens anders zien :p
Of niet? :p
-
@Diester
Als dat het geval is, krijgt hij alsnog problemen omdat hij geen verkooprechten heeft en de source gratis te vinden is;)
-
Willem sorry dat ik het moet zeggen.
Wil je scripts gaan verkopen?Want ik zie nu al paar mappen staat met opensource games.
-
idd, ze zijn allemaaal gratis, en dat spellenscript is die van downloadscripts.nl denk ik ..
Edit:
-
Diester doe dit niet Vpet is sowieso al van een warez site geplukt evenals Nothern Maffia (die door een oud kamaraad was gemaakt van me).
Tja Willem fijn he dat sommige mensen nog wel ervaring hebben met het ontdekken van oplichters. Anders bewijs me het tegendeel.
-
Citaat
idd, ze zijn allemaaal gratis, en dat spellenscript is die van downloadscripts.nl denk ik ..
Edit:
Dat dacht ik dus ook al dat ze van downloadscripts.nl afkwamen daarom vroeg ik een online voorbeeld (xD)
-
tuurlijk heeft hij een demo :p klik voor demo :}
-
Dit zijn gewoon allemaal gratis te downloaden scripts..
-
@ all ik heb hier geen prijs ingenoemd dus ze zijn gratis aftehalen ik vraag hier geen geld voor omdat je als je even goed google'd dan heb je de source zo te pakken deze source zijn allemaal vrijggegeven dus ik geef ze gratis weg ik zal het even in me begin post erbij zetten!
-
Ik wil wel spellensite =)
-
Citaat
@ all ik heb hier geen prijs ingenoemd dus ze zijn gratis aftehalen ik vraag hier geen geld voor omdat je als je even goed google'd dan heb je de source zo te pakken deze source zijn allemaal vrijggegeven dus ik geef ze gratis weg ik zal het even in me begin post erbij zetten!
1 Woord heb ik hiervoor en dat is TRIEST. Je intentie was om warez aan de mensen aan te bieden en volgens de regels is dat ook nog eens verboden dus je zou een strafpunt hiervoor kunnen ontvangen.
Werkelijk waar hoe laag kun je zijn.
-
Niels moet je me nou altijd dwars zitten hier wordt ik toch zo ziek van Wees blij dat ik ze gratis aan bied kan er ook geld voor vragen hoor maar dat doe ik niet.
Voor sommige scripts heb ik zelfs moeten betalen zoals die spellensite heb ik geld moeten betalen en die sms site ook en Vpet ook dus ik weet niet waarom ik nou weer triest volgens jou ben maar goed ik vraag je dus ook om een duidelijke uitleg via pb en laten we het dan uitvechten via pb niet via het forum.
-
VPet is al overal te krijgen, dus hoef je niet te verkopen...
-
Mag ik de mafia warz source van je?
-
vPet is te downloaden!
http://gratisscripts.net/scriptsdownload/26/vPet.html
dat is de dl link -
Vpet, heb ik zelf. Gratis gedownload.
-
Deze zijn ook allemaal gratis!!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!