Bij Services Wat Te Doen?

• Ik ben erg nieuwsgierig.. wat je moet doen en waar je allemaal moet aan denken voor je mensen werk aanbiedt zoals je psd werk slicen en/of scripte..

sinds je hierbij wel jouw moet overhandiggen en daarbij het risico loopt dat ze daarna niet meer willen en toch je werk houden... dat zou erg triest zijn..

dus ik vraag me af.. wat moet ik van te voren. zeggen of uitleggen voor ik mijn werk overhandig^^ aan een persoon die ik totaal niet ken lol.

[offtopic]waarom vraag ik dit? omdat ik niet wil dat als ik iemand een opdracht aanbiedt voor een bepaald bedrag om bv. mijn psd te slicen en iemand anders of dezelfde persoon hem dan ook te laten scripten en dat hij ervandoor gaat terwel ik anders misschien mijn werk wel had kunnen verkopen voor een hoog bedrag en zou vreselijk zijn als hij dan mijn werk probeert te verkopen, gebruiken of proberen waar te maken dat het zijn werk is^o)[/offtopic]

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Gewoon contract laten tekenen (met inspanningsverplichting, geen resultaatsverbintenis). Alle internetbureaus bieden uitsluitend contracten o.b.v. inspanning aan. Oplevering niet fysiek opsturen, maar op JOUW test-server laten zien. Eventueel na oplevering coderen d.m.v. IonCube / ZendGuard of SourceGuardian.

• en kost dit geld, zoja wat? ik neem aan dat die bedrijven dan bescherming bieden ofsow met die contracten.. ik zou graag zn contract willen opstellen haha.. maar ziet er ingewikkeld uit nja als ik jouw tekst lees :S

mss domme vraag maar; Wat is een inspanningsverplichting en geen resultaatsverbintenis? ik denk dat die 2de zn beetje als het volgende gaat klinken; zonder resultaat geen..?

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!