is er iemand die weet hoe je via internet makelijk geld kan verdienen?
bedankt!
is er iemand die weet hoe je via internet makelijk geld kan verdienen?
bedankt!
Wat vind jij "makkelijk"? Dan kunnen wij je verder helpen. Een tip: ga niet gokken en een GPT is ook gee idee.
ja via internet iets
betaalde surveys invullen met neppe gegevens :p
heb je een voorbeeld van site ofzo?
Citaat van h4x0r666betaalde surveys invullen met neppe gegevens :p
Dit is een optie als je 10 cent per uur een leuk loon vindt.
Aandelen
Als je beschrijft wat makkelijk is dan weten wij naar wat voor richting jij zoekt.
Je kunt designer worden en voor mensen design maken.
Of je kunt kleine script maken en vaak verkopen.
Op sitedeals wordt er vaak gezocht naar "studenten". Mensen die even wat producten kunnen toevoegen in een winkel. Of tekstschrijver, krijg je betaald per woord. Moet wel van goeie kwaliteit zijn.
Of het aantrekken van leden. Op sommige plekken zoeken ze mensen die een site kunnen beheren (als operator) waarbij je wat geld krijgt of een aandeel.
Of elke dag wat posts maken op een forum om voor wat activiteit te zorgen.
Volgens mij bedoelt topicstarter iets om met Internet slapendrijk te worden en er zo weinig mogelijk voor te doen.
Dan zul je iets moeten opbouwen waarmee klanten elke maand geld aan jou betalen(Hosting,etc).
Hier moet je eerst heel veel voor doen.
Makkelijk bestaat niet, Wij hier werken allemaal hard je moet echt iets opbouwen net een normaal bedrijf.
Verdiep je in SEO ofzo:cheer:
Ik ben zelf zeer geïnteresseerd in dit onderwerp en heb ook al enkele jaren ervaring met online geld verdienen via GPT, bux sites, google adsense, marketing,.. en daaruit trek ik maar 1 conclusie.
Je kan alleen snel geld verdienen door mensen op te lichten zoals vooral bij bux sites en marketing (e-books,..) gebeurt, veel mensen zijn 'dom' en goedgelovig daarom dat er een illusie rond dwaalt dat men snel rijk kan worden met internet.
De enige echte oplossing is uw passie uitbuiten en hier echt alles voor geven, dus stel je bent programmeur dan moet je vooral niet opgeven maar blijven leren, oefenen , ...
Snel geld verdienen = no way !
Ik heb zelf wel goede ervaringen met GPT sites, maar snel zijn ze in ieder geval zeker niet!
Er zijn uiteraard methodes maar hé wie wil die zomaar prijsgeven
Ik dôe ook zaken via gpt's, ik koop mijn hits goedkoop aan en verdien per 1000 hits 0.40. Het duurt wel even, maar bouwt u een refferal zaakje op, betekent dit toch makkelijk paar tientjes per maand
misschien ook even bij toe te voegen, je kan ook verdienen door spelletjes zelf he xD zoals ik bevoorbeeld met die betaalde surveys bv 100cr op een spel genaamd habbo had verdient en dat weer verkocht had voor een tientje via paypal (xD) (80cr=normaal..tientje mja) er zijn genoeg mogelijkheden om geld te verdienen op het internet ^o)
Of leren programmeren / designen en je werk verkopen. Dan verdien je wel wat meer dan een paar tientjes per maand.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!