kijk dit is mij probleem : als je een station of een haven of een vliegveld koopt dat je die dan ook weer kan verkopen op de veiling?
hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor.
kijk dit is mij probleem : als je een station of een haven of een vliegveld koopt dat je die dan ook weer kan verkopen op de veiling?
hopelijk heeft iemand hier een oplossing voor.
Doe wat aan je spelling, en eerst vraag je of iemand het kan maken en vervolgens vraag je of iemand er een oplossing voor heeft?????
^o)verwarring!^o)
Teneerste kijknaar de tag.. BDT dus Banditi Source :L
Hij wil een optie op de veiling dat je je vliegvelden enzo ook kan verkopen als je ze gekocht hebt.
Is dat zóó moeilijk :L
Flatliner, leer lezen.
Hij zegt hij heeft een probleem dus niet dat hij op zoek is. Ik heb hetzelfde probleem dat het niet werkt om de haven op de veiling te kopen. Je dient normaal automatisch een datum in te dienen dat de veiling voor de haven of het vliegveld eindigt. Diegene met het hoogste bod wordt dan automatisch toegewezen als nieuwe eigenaar van de haven of vliegveld. Dan wordt opnieuw weer een tijd ingevoerd dat mensen opnieuw kunnen bieden.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Sorry, misschien is dit makkelijk te lezen voor Nederlanders maar voor mij blijven vaak topics onduidelijk wegens te weinig informatie en slecht taalgebruik ...
Ja, nu kan het wel weer. Iedereen kan hier lezen, dus dat hoeft niemand te leren.
Ik snapte de vraag trouwens ook niet hoor, twee zinnen is minstens mager te noemen.
Back on topic!
In de source kan je via de veiling wel dingen kopen maar deze zijn vervolgens niet meer te 'verkopen'.
Volgens mij wil de Topicstarter deze optie toegevoegd hebben.
Hopelijk kan iemand deze maken:) als je er geld voor vraagt is ook goed maar dan is die alleen voor mij.
@ Tree, Belgen zijn gewoon dom en blond!!!
Ik moest laatst in Belgie €2,10 voor een liter of anderhalve liter fles Coca Cola.
In Nederland betaal ik er €1,25 voor. (incl. statiegeld!)
Ik vind het gewoon fucking absurd. Ga dus NOOIT meer naar België, maar gewoon naar Duitsland of Griekenland. Btw. voor een zak chips (Lays) daar ook 1,25 en hier 0,80 gewoon abnormaal!!
@ TS,
Je moet een paar dingen in de DB veranderen, de einddatum enzo.
M.v.g
als iemand dit kan doen voor leuk bedrag pm me dan:)
k doe het gratis, heb maandag tijd.
CitaatToon Meer@ Tree, Belgen zijn gewoon dom en blond!!!
Ik moest laatst in Belgie €2,10 voor een liter of anderhalve liter fles Coca Cola.
In Nederland betaal ik er €1,25 voor. (incl. statiegeld!)
Ik vind het gewoon fucking absurd. Ga dus NOOIT meer naar België, maar gewoon naar Duitsland of Griekenland. Btw. voor een zak chips (Lays) daar ook 1,25 en hier 0,80 gewoon abnormaal!!
@ TS,
Je moet een paar dingen in de DB veranderen, de einddatum enzo.
M.v.g
Leuk he? anderen beledigen?
Zou je het leuk vinden als anderen jou land gaan beledigen?
Want ik weet genoeg dingen die jij niet leuk zou vinden over NL
Ik weet wel hoe, alleen ik weet dan niet hoe dan de vorige eigenaar het geld krijgt als de ander hem koopt
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!