Mijn [eerste] layout
-
-
-
Veel te eentonig, gebruik niet te veel hetzelfde lettertype als je speciale lettertypes kiest.
Zorg ook voor verschillende kleuren en bouw een layout op uit verschillende delen.
Bekijk eerst layouts hoe ze zijn opgebouwd, ga dan zelf aan het werk! -
Bestaan er miss ook goede tutorials / oefeningen zodat ik beter ga designen?
-
-
Oke, thx!
iemand nog meer tips ? -
Gewoon door gaan waar je mee bezig bent,een beetje meer denk werk er bij gebruiken en kleuren.Ik ben ook nu met me 2de bezig en gaat ook goed.Als ik het kan kan jij het ook hahahha
-
Ik vindt persoonlijk dat je je eerste design niet moet laten raten, dit kan ik amper een layout noemen, is 2 minuten.
Lettertypes zijn slecht gekozen, denk hier vooral aan als het gesliced moet worden.
Als je beter wil worden moet je jezelf volledig inlezen over designen en wat daarbij komt, lees -> probeer -> lees opnieuw -> probeer opnieuw
Designen kun je niet op 1 dag en als ik deze layout zie ben ik er zeker van dat er nog veel werk aan de winkel is.
-
Nee dat klopt maar iedereen moet het leren ook al is het vanaf zo layout ik heb ook geleerd en ik kom ook steeds verder
-
[offtopic]
Layout: Onder opmaak (vaak met het Engelse layout aangeduid) wordt verstaan hoe de opbouw van een (grafisch) ontwerp er visueel uit ziet. Waarom kan jij het dan amper een layout noemen? Snap jij de definitie van layout niet of ik?
[/offtopic]Raten is altijd handig, dan krijg je tips en misschien wel hele goede tips tussendoor!
Misschien kan je kijken naar de optie Gradient en Pattern in PS
-
Citaat van Dein
Ik vindt persoonlijk dat je je eerste design niet moet laten raten, dit kan ik amper een layout noemen, is 2 minuten.
Lettertypes zijn slecht gekozen, denk hier vooral aan als het gesliced moet worden.
Als je beter wil worden moet je jezelf volledig inlezen over designen en wat daarbij komt, lees -> probeer -> lees opnieuw -> probeer opnieuw
Designen kun je niet op 1 dag en als ik deze layout zie ben ik er zeker van dat er nog veel werk aan de winkel is.
Slice problemen is onzin, daar hebben we cufon voor wat zelfs SEO nog goed is.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!