Staat de outgame van bandias al op het forum hier dorpsgek zegt van wel maar ik zie hem nergens kan iemand mischien helpen!
Outgame
- Kevacez
- Closed
-
-
-
1. Ja die had larisgoed9 ergens op het forum geplaatst. Ik zal hem even zoeken voor je.
2. Die outgame mag je niet gebruiken dus als je ermee gepakt wordt zul je problemen met Bandias kunnen krijgen. -
Ik heb hem inderdaad.. Ik wil hem je wel geven, maar het is je eigen verantwoordelijkheid, en OSBanditi stopt met deze layout, want we kopen van Mailliet een mooie nieuwe.
-
Citaat
Ik heb hem inderdaad.. Ik wil hem je wel geven, maar het is je eigen verantwoordelijkheid, en OSBanditi stopt met deze layout, want we kopen van Mailliet een mooie nieuwe.
Kun je de download link ook aan mij geven, ik ga is kijken of ik hem een beetje om kan bouwen.
Ik heb toch niks te doen. -
Hier: http://www.megaupload.com/?d=PN1EIP3A
En nu niet meer zeuren... -
het maakt niet uit van bandias vraag het hun zelf maar
-
Citaat
Eigenlijk koop je dus een lay out voor de gebruikers van osbanditi?
-
Ja, gek hé...
-
@larsisgoed9: is t inclusief met basing?
-
De lay voor V3?
Tuurlijk, zo gek ben ik wel
Maar, er komen 4 of 3 layouts en in Adminpanel kan je de layout steeds veranderen, de welkomsttekst, titel enz.enz. -
Soort CMS Systeem bedoel je dus?
-
Nee, maar je kan OUTgame lay kiezen.
-
kun je deze outgame gewoon over de originele heen copieren?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!