Android - UPDATED!: CM9 ICS Samsung Galaxy reeks

  • Bezig met de site: http://ferhatmod.tk/
    Downloaden en informatie staat daar, natuurlijk wordt het hier ook vermeld !
    Eventuele donatie kan ook op de site :-).

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.01.12 23:42:16:

    Citaat van habib10

    word dit nog in andere mobiele telefoons gemaakt of alleen in ace/gio?


    Momenteel de galaxy reeks. Daarna de andere die ICS aankunnen.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.01.12 23:56:58:
    Ben momenteel nog bezig met de Mod, maar in het weekend wordt ik opgenomen voor een 48u EEG, dan kan ik niet verder werken.


    Downloaden is mogelijk


    [offtopic]Bekijk toch hoe je Clockwordmod kunt gebruiken via Youtube. Verkeerd gebruik kan je telefoon beschadigen ![/offtopic]

  • En toen viel ik al af.
    Ineens BOEM viel mijn mobiel uit, hij start niet meer. Reageert niet meer op de oplader, batterij werkt niet (Andere ook niet). Hij werkt niet meer in de computer & mac. Kortom, hij is D00D? Ik weet niet of ik dit kan maken.

  • @zwp zoals ik al bijna 3 keer heb vermeld de Galaxy Gio(Pruts).
    Ik kan er niet mee terug, want met rooten/custom roms vervalt de garantie.
    Ik had hem NET geroot, en toen 10/20 minuten daarna deed hij niets meer.
    Mijn SD kaart werkt nog wel, als ik die nou gewoon eens formateer? Of werkt dat niet.

  • Citaat van buffy

    @zwp zoals ik al bijna 3 keer heb vermeld de Galaxy Gio(Pruts).
    Ik kan er niet mee terug, want met rooten/custom roms vervalt de garantie.
    Ik had hem NET geroot, en toen 10/20 minuten daarna deed hij niets meer.
    Mijn SD kaart werkt nog wel, als ik die nou gewoon eens formateer? Of werkt dat niet.


    Mijn posts werden niet goed doorgenomen dus.
    Oké, hopelijk heb je garantie, kan je zeggen dat je gsm ineens uitviel tijdens het bellen of spelen en niet meer aanging. Zeg ook dat je al wat opgezocht hebt en dat je moederbord waarschijnlijk kapot is.

  • Oke, ik ga morgen even terug naar de winkel. Hopelijk zien ze niet dat hij geroot is, en dan neem ik misschien wel de Galaxy Ace terug voor een meer prijsje. Heb ik ook wat meer en kan ik eindelijk dat fijne rommetje van je proberen. Ik vind hem echt mooi uitzien!

  • Citaat van buffy

    Oke, ik ga morgen even terug naar de winkel. Hopelijk zien ze niet dat hij geroot is, en dan neem ik misschien wel de Galaxy Ace terug voor een meer prijsje. Heb ik ook wat meer en kan ik eindelijk dat fijne rommetje van je proberen. Ik vind hem echt mooi uitzien!


    Dank je, gebruik mijn uitleg en normaal moet het zo lukken, had het ook eens meegemaakt met mijn eerste Android toestel :).

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.01.12 01:03:52:
    Nieuwe site online :). Systeem wordt z.s.m. afgewerkt. Nog al een geluk dat ik nachtje door moet doen ik het ziekenhuis ..

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.01.12 01:28:08:
    site: http://t2k.be/fm

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.01.12 23:55:25:
    Nieuwe bootanimation erop. Nu proberen camera te fixen en de eventuele (af en toe) video lag.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.01.12 23:24:55:
    Video lag is verminderd, hapert af en toe.


    Nieuwe load / bootscreen is er op, moet enkel download updaten (zit nu aan limiet van download / upload :p).
    Nu is de pre nl. de camera ...

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.01.12 01:37:08:
    De officiële muziek player van ICS toegevoegd. V2.1 wordt z.s.m. ter download gesteld. Enkel nog voor de Galaxy Ace

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.01.12 06:34:26:
    Versie 2.1 is klaar.
    Camera kan blijkbaar niet gefixed worden...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!