Beste leden,
Ik heb een vraag: ik heb een targetpay maar nu doen zij ook niet meer aan ideal zonder kvk nummer, als ik een kvk nummer van iemand invul krijgt diegene dan minpuntjes of kost het die gene niks ?
Met vriendelijke groet,
Crimiclub
Beste leden,
Ik heb een vraag: ik heb een targetpay maar nu doen zij ook niet meer aan ideal zonder kvk nummer, als ik een kvk nummer van iemand invul krijgt diegene dan minpuntjes of kost het die gene niks ?
Met vriendelijke groet,
Crimiclub
Naja, qua Belastingaangifte's kan er problemen ontstaan.
Voor zover ik weet, is het simpelweg:
illegaal om iemands KVK nummer te gebruiken voor activiteiten die door derden gedaan worden.
Oftewel jij mag niet zijn KVK nummer gebruiken zodat jij dan weer door kunt met jou website, organisatie, bedrijf.
Maar hier ga ik dan af op informatie die ik door de tijd heen vergaard hebt (zelf niet nagezocht etc)
Simpelste manier is om gewoon even de lokale KVK op te bellen, zonder je naam of iets echt te noemen/of een nickname te gebruiken
en hen de kwestie voor te stellen. Zo blijf je toch anoniem en krijg je een duidelijk en kloppend antwoord op je vraag.
En voor wat voor soort bedragen wil je iDeal gaan gebruiken?
aangezien een KVK heb je al voor zo'n 50 euro per jaar.
edit
Via deze link kun je eenvoudig de KVK kosten voor 2012 berekenen:
http://www.kvk.nl/over-de-kvk/…n-de-jaarlijkse-bijdrage/
Belasting maakt weinig uit, het is immers geen B.T.W. nummer. Echter bij een geschil komt het vanzelf uit, en kan je streng gestraft worden (het is namelijk identiteitsfraude, en dat is strafbaar gesteld in het Wetboek van Strafrecht).
Dus voor 42 euro heb ik een kvk nr,
maar kan ik dit anoniem doen ?
Dus dat mijn naam nergens zichtbaar is.
Uiteraard niet anoniem.
Een bedrijf moet open zijn naar buiten, je moet al je gegevens en indien minderjarig ook die van je ouders volgens paspoort invullen en meenemen. Daarnaast moet je dan BTW aangifte doen (meestal 1x per kwartaal) en inkomstenbelasting.
Je gegevens zijn op http://kvk.nl zichtbaar indien je op je bedrijfsnaam of KvK nummer zoekt.
Ik snap het zoiezo niet,
Als jij anoniem wilt zijn met een kvk hebt je gewoon iets te verbergen.
Dat is heel simpel, Je houdt je bezig met dingen die het daglicht niet verdragen, of je bent wel heel erg voorzichtig met je informatie op het internet...
Het is heel simpel,
Of je neemt ideal met kvk, of niet.
Extreme dit hoeft echt niet dat je iets verschuilt hoor,
sommige mensen willen geen privé informatie op het internet zetten.
Ik vind het gewoon niet fijn.
kvk is verplicht? tenzij je wilt dat je ouders ofzo er niet achter komen
paypal, paysafe is ook handig?
ik heb wel een kvk nummer.
Citaat van ExtremeToon MeerIk snap het zoiezo niet,
Als jij anoniem wilt zijn met een kvk hebt je gewoon iets te verbergen.
Dat is heel simpel, Je houdt je bezig met dingen die het daglicht niet verdragen, of je bent wel heel erg voorzichtig met je informatie op het internet...
Het is heel simpel,
Of je neemt ideal met kvk, of niet.
Wanneer je de Fitim manier doet kan je ideal krijgen zonder kvk:)
En die is?
Ontopic:
@TS bel even de kvk die hielpen mij ook!:)
Okey en wat was de fitim manier dan?
Misschien kun je via dimopay.com zonder kvk doen, zag er niks over staan
DiMoPay heeft wel hoge transactiekosten, dan ben je met een kvk veel voordeliger uit.
Beste,
Ik heb een kvk nummer ingevoerd,
maar ik kan nog steeds geen ideal betalingen toevoegen.
Johan.
Je moet ook een uitreksel van de KVK opsturen als ik het goed heb.
Dit gaat je niet lukken
1. Het is Identiteitsfraude.
2. Targetpay vereist kopie ID en nog iets.
Als je slim bent doe je dit niet, kijk gewoon of je echt KvK nodig hebt doe het anders met de overige middelen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!