Partner's gezocht

• Beste leden ,

http://www.XXXXXXXXXXXXXXXXX

Zoekt nieuwe partners ,

XXXXXXXXXXXXXXXXX maakt deel uit van http://XXXXXXXXXXXXXXXXX

Partner zijn met XXXXXXXXXXXXXXXXX is gemakkelijk , en kaan door deze link ;

http://partners.XXXXXXXXXXXXXXXXX

Deze pagina is in het Engels , maar is niet zo moeilijk.

Lees het is door , en meld je aan als je interesse hebt.

Als je vragen hebt kan je mij altijd een bericht sturen !

Met veel groetjes

Kevin , Partner of XXXXXXXXXXXXX

IK heb toestemming van L.Groot
    Toestemming is ingetrokken door een Super Moderator!

• haha 50 cent per klik is wel een beetje overdreven?
    Ik denk dat ze voor 50 euro rond 5000 mensen willen die klikken.

= Ik zal me inschrijven, is er een linkje wederzijds? of alleen de vergoeding? Hoe groot moet de banner zijn?

• Citaat van Malik

haha 50 cent per klik is wel een beetje overdreven?
    Ik denk dat ze voor 50 euro rond 5000 mensen willen die klikken.

= Ik zal me inschrijven, is er een linkje wederzijds? of alleen de vergoeding? Hoe groot moet de banner zijn?

Alle informatie komt ,
    als u op de startpagina van partners.XXXXXXXXXXXXXXXXX

• Citaat van Lancer

Duidelijk XXXXXXXXXXXXXXXXX reclame... en aangezien jij het promoot, krijg jij een extra.

Ik krijg geen "extra" zoals jij het zegt..

En als dit topic jouw niet bevalt antwoord dan niet.

• K-Joniaux Gaarne voldoende informatie plaatsen.

- Wat zijn de eisen
    - Wat zijn de vergoedingen
    - bij hoeveel wordt je uitbetaald

Indien je dit niet plaatst dan trek ik de toestemming van L.Groot alsnog in.

[offtopic]Persoonlijk had ik hiervoor geen toestemming willen geven dit vind ik namelijk puur onder reclame vallen.

4.1 Het is niet toegestaan (eigen) websites te promoten via berichten op het forum.
    4.2 Het veelvuldig plaatsen van overeenkomstige (of weinig afwijkende) berichten is niet toegestaan.
    4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven.

En dan heb ik het zelf over 4.1 en 4.2[/offtopic]

• Even een reactie van XXXXXXXXXXXXXXXXX zelf, dit systeem is bedoeld voor de nieuwe XXXXXXXXXXXXXXXXX maar werkt ook op de huidige versies.

We zijn op zoek naar media partners die traffic hebben en dat willen vullen met reclame voor XXXXXXXXXXXXXXXX.

Per website is het verschillend, heb je een website met 10.000 unieke bezoekers per dag krijg je uiteraard meer dan iemand met enkel 100 bezoekers per dag.

Niet iedereen zal worden toegelaten tot het partner systeem, en de standaard overeenkomst is een revenue share van 30%.

Je krijgt dus niet betaald per click, of registratie tenzij dat in onze overeenkomst staat.

Binnenkort zal er een pdf bestand worden opgesteld met informatie. We zijn overigens niet op zoek naar websites met maar enkele bezoekers per dag.

• Alsnog valt dit onder promotie, en hoort dit niet thuis op CP(Lees regelement).

"4.1 Het is niet toegestaan (eigen) websites te promoten via berichten op het forum."

Je bent nu letterlijk mensen aan het overhalen -> Promotie.

:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!