Beste CP'ers,
Onlangs konden jullie nog lezen dat ik een partner zocht voor een Game Community. Deze heb ik inmiddels gevonden en deze persoon (niet van CP) heeft bij een aantal uitgevers de nodige contacten en wij kunnen in de toekomst gratis games etc. vóór de officiële release krijgen om te reviewen, previewen en dat soort zaken.
Dit is natuurlijk al een hele grote stap en ik ben blij dat ik die persoon heb gevonden. Nu zit ik echter met een ander probleem, namelijk een crew. Daarom dit topic.
Ik ben voornamelijk op zoek naar nieuwsposters, vrijwillig uiteraard. Je doet dit geheel voor jezelf en de game community. Verder beloof ik niks, maar naarmate de site meer bekendheid en activiteit krijgt zullen extra's (zie eerste alinea in deze post) worden verdeeld onder de crew. Kaarten voor game events en dergelijke zal ik regelen en op mijn kosten nemen, mits er genoeg activiteit op de site is.
Ervaring is niet vereist, wel handig. Ik leg desnoods de techniek om een artikel te posten uit. Dit houdt in waar je nieuws vandaan kunt halen, hoe je dit in een verhaal moet verwerken etc.
Ten slotte, de website staat al online en is voor 90% af. Er resteert enkel nog het werken aan kleine details die ik deze week zal afkrijgen, maar de website is in principe officieel gelanceerd.
Vereisten:
- de nodige uren vrije tijd om nieuws te posten;
- ongeveer 1-3 artikelen per dag;
- zoals eerder vermeld is ervaring geen must, wel een pluspunt;
- je moet in het bezit van tenminste een van de volgende consoles/handhelds: PS Vita, PS3 of Xbox 360;
- uiteraard, interesse in gamen;
Interesse? Link en meer informatie via PM!