Sorry dat het in deze form moet!
Maar ik heb net me pc op nieuw geïnstalleerd en nu wil ik weten wat nouw de beste adobe photoshop is,waarom wil ik dat weten? nou omdat ik hem dan ga gebruiken.
alvast bedankt:cheer:
Sorry dat het in deze form moet!
Maar ik heb net me pc op nieuw geïnstalleerd en nu wil ik weten wat nouw de beste adobe photoshop is,waarom wil ik dat weten? nou omdat ik hem dan ga gebruiken.
alvast bedankt:cheer:
Adobe Photoshop CS4
Ja je moet gewoon de nieuwste versie van adobe photoshop pakken. Zelf gebruik ik nog adobe photoshop CS3 maar CS4 is nieuwer.
Met vriendelijke groeten,
Luc
ok bedankt:cheer:
ik gebruik ook cs4
is heel uitgebreid
Uw Adobe-download is gestart
* U moet eerst Adobe Download Manager installeren om de Adobe-software te kunnen downloaden.
* Mogelijk wordt u gevraagd een Active-X-besturingselement of een Java-applet in uw browser te accepteren.
* Die zijn ondertekend door "Akamai Technologies" en geverifieerd door VeriSign, Inc.
ik krijg dit maar waar kan ik die adobe manger downloaden dan?
[offtopic]ben al heel lang op zoek geweest[/offtopic]
op adobe.com
een download link^o)
heb al op google lopen zoeken hoor
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.07.09 18:35:49:
Niemand?:O:((
Je kan beter gewoon cs2 doen hoor.
Gemakkelijker en bijna hetzelfde als cs3 en cs4.
Je moet gewoon eerst de downloadmanager downloadne en installeren via daar wordt de applicatie voor Adobe Photoshop CS4 gestart om de installatie van photoshop te uitvoeren
@ bedankt ik hem gevonden8-|
je moet gewoon via ie brower doen.
en ik doe cs2 want dat kan me pc nog aan:p
Uiteraard gewoon de nieuwste; CS4.
Ik gebruik CS3, niet omdat ik CS4 niet heb :p maar omdat ik daarmee al een tijdje bezig ben, en ik dat gemakkelijker vind.
Gwn :}
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!