Rickvb, bedankt!

• Beste leden,

Aangezien de verstandshouding met Rickvb niet meer op hetzelfde niveau ligt en er in deze situatie niet goed kan worden bijdragen aan een nieuwe strategie en ontwikkeling binnen CriminalsPoint,
    nemen wij hierbij afscheid van hem uit ons team.

We willen hem dan ook van ganser harte bedanken voor zijn inzet de afgelopen maanden,
    Het CP-team

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Harstikke bedankt naamgenoot, we zullen je missen!

Spreken elkaar nog wel eens:cheer:

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Rick is inderdaad een van velen die nu sneuvelt, en daarin zal hij niet de laatste zijn.

Zo zie je onder andere dat mijn 'kleurtje' ook weg is. Hierover volgt nog een officiële verklaring van mij binnenkort. (De grote vraag hierin is natuurlijk of Koen dit toestaat, omdat het geen leuk verhaal zal zijn.)

Rick: ook ik wil je bedanken voor je inzet, want die was namelijk goed. Het einde was niet naar onze wens, dat besef ik mij maar al te goed. Echter, gedane zaken nemen geen keer, dus moeten wij ons hierbij neerleggen. Dank en succes, voor nu en voor later.

• bedankt voor jullie reacties.

IK vindt niet helemaal dat community de slecht kant op gaat. ik denk dat jullie nauwelijks verschil zullen zien. Ik mog geen moderator actie uit voeren. En lodewijk had heel mooi trucje gevonden om net te doen dat hij veel deed. maar onder tussen alles op hield.

Ik ben benieuwt wat hij in zijn verklaringen gaat zetten.
    En ik hoor hem praten over censuur daar maakte hij tot daar dagen geleden deel van. Dus op dat punt heeft hij geen recht van spreken.

Zet je dat ook in je bericht lodewijk ?

Vindt trouwens niet echt veel sjeu hebben dat je in mijn afscheid topic weer over je zelf begint.

• Tenzij iemand weggaat met tijd te kort is het sowieso al 'fishy'.

Daarnaast is zowat bijna elk crewlid dat gestopt is vanwege miscommunicatie waaruit dit soort verhalen komen zoals nu ook de reactie van Rickvbeek.
    Dit kan niemand ontkennen.

Aldus de geloofwaardigheid van deze community heeft zich allang door het nulpunt geboord en probeerd nu zoveel mogelijk de min in te gaan.

Ga me ook afvragen wat er met mijn reactie gebeurd en hoe er op gereageerd zal worden, dat zal ook voor verduidelijking gaan zorgen.

• Hey Yoichi,

Waarom zouden we iets met jou reactie doen?
    Goed, het is misschien een reactie zonder bewijs en compleet subjectief (puur je eigen mening), maar dat is geen reden om het te wijzigen of verwijderen.

Verder kun je erop aan gaan dat de beslissingen die wij nemen enkel en alleen in het belang van CriminalsPoint zijn.
    We hebben grootse plannen en hopen deze in een relatief korte termijn door te voeren.
    Dit is verre van door een nulpunt gaan, dit is zorgen voor de blijvende groei en continue verbetering.

Alvast bedankt voor jullie begrip.
    K.Rens

• RickvBeek bedankt voor alles wat je hebt gedaan.
    Vooral het maken/helpen van de mobiele versie.
    En ik wens het beste voor je ! :cheer:

Verder denk ik dat de beslissingen worden genomen, nu over het weggaan/stoppen van crewleden, de juiste zijn.
    Ik zelf merk dat de crewleden weggaan wegens tijd tekort. Dit vind ik een goede en duidelijk reden. Wat heb je aan de crewleden als ze maar 1 keer per week online komen.
    Voor andere crewleden die 'ontslagen' zijn uit de crew, zal er ook een goede reden voor zijn.

Misschien een tip voor het aannemen van nieuwe crewleden. Te kijken naar hoe actief ze zijn op de site, wat voor sport ze doen (Als ze 5x per week 2 uur trainen, zoals ik. Zullen ze minder tijd hebben voor de site.), het kijken naar school, werk en stages. Dit neemt allemaal veel tijd in beslag. En daar hebben we niet veel aan als de Moderators amper tijd hebben voor CP.

Nogmaals de beslissingen die K.Rens en de crew nemen zullen de juiste zijn. En vanuit mijn kant hoeven de leden niet te weten wat voor reden.

• @Kurene,
    Ik geef je volledig gelijk.
    Sommige zeggen dit is slecht en dat is slecht,
    Maar als ze dan eens naar hun eigen zouden kijken zouden ze al veel kunnen oplossen.
    En zoals je al zei: je word niet zomaar ontslagen.

• Rick je bent een geweldig crewlid geweest. We hebben vaak lol gehad intern, de laatste paar dagen waren zeer moeilijk ook voor mijn. Ik wil je bedanken voor de tijd die je in CP heb gestopt.

En we zullen elkaar uiteraard vaak via Skype spreken.

Rick Succes in je verdere carrière en we spreken elkaar.
    Bedankt voor deze succesvolle tijden hier op Criminalspoint.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!