Beste leden
Ik had nooit verwacht dat ik een request zou gaan plaatsen hier over een ingame.
maar goed ter zaken.
Ik heb de Banditi source op me server staan.
maar nu wil ik een ander design er voor.
De outgame heb ik al en de ingame moet precies zo de zelfde indeling hebben.
Opzich niet moeilijk want je kunt via css makkelijk header, menurechts, menulinks, content en footer maken alleen ik merkte toen ik de banditi source ging uit pluizen dat de rechter en linker menu en content allemaal los zit en allemaal geinclude word in de index.php.
Hier komt voor mij dus het probleem.
Ik ben er totaal niet goed in om het op die manier te doen, is er iemand die mij kan helpen.
Voorbeeld
http://www.ikbensteven.nl/website dit is de outgame en zo moet ook de ingame worden
Budget
GEEN want ik ga alle geld uit geven aan reclame maken, als het spel goed loopt zal ik je zeker niet vergeten, ook kan er een partnerlink komen naar jou site (geen crimesite maar dat lijkt me logisch
Wat moet er gebeuren
Een ingame gebased hebben, 3 colomen css kan ik wel heb ik ook bij me outgame alleen omdat de banditie source gebruikt maakt van losse onderdelen zoals linker menu los en rechter menu los is dit moeilijk voor me.
Eenmaal 1 pagina als voorbeeld en de rest kan ik wel
Dus please wie wilt me helpen.
Als je mijn hulp een keer nodig heb en ik kan echt wat voor je betekenen dan doe ik dat ook erg graag.
Helaas ben ik niet vaak op dit forum omdat ik altijd druk ben dus met me site, maar als deze dus af is ben ik er zeker meer, maar ik ben op heel veel forums lid waar ik mensen veel help met hun website's problemen dus ik ben niet iemand die dingen beloofd en niet na komt, ik kom altijd mijn beloftes na!!!!!!
:$:$:$Please help me:$:$:$