heeft iemand de nieuwste black cops?
Black Ops 2
-
-
-
Is dit een computer spel, of wat is black cops juist?
-
Bedoel je niet de CoD Black Ops shooter game?
Nog nooit van black cops gehoord
-
Is dit een computer spel, of wat is black cops juist?
Black ops 2 is de nieuwe versie in de bekende call of duty serie. Black ops 2 is nog niet te koop, omdat hij pas op 13 november verschijnt. -
Nee ik sla hem over hij lijkt te veel op de vorige delen heb geen zin om 60 euro er voor uit te geven.
-
Topictitel aangepast!
-
Ja ik speel nu nog MW3 en ik ga zeker Black Ops 2 halen, simpelweg omdat het moderner is en omdat ik alle delen heb
Verder omdat ik zombies wel leuk vindt en die zit ook weer in deze versie:
http://www.youtube.com/watch?v…E&feature=player_embeddedWoensdag komt die uit trouwens maar ik ben geen Iphone5-freak dat alles precies de 1e dag moet hebben.
-
Als ik kijk naar bijvoorbeeld Battlefield 3 en Killzone 3 en dan naar Black ops dan zou ik Black ops 2 niet halen.
Natuurlijk moet je MW 3 vergelijken met Battlefield of met Killzone maar als je kijkt naar het grote succes van Black ops zou ik Black ops ook meetellen.Black ops zelf was op het slag veld erg beperkt en ging het alleen maar om het doden met een wapen,Battlefield had dan weer dan je met vliegtuigen etc. kon besturen.
Je had dan ook grote maps...Indien Black ops 2 veel lijkt op Black ops dan ga ik hem niet halen,indien hij erg veranderd is en het spel gedetailleerde is dan haal ik het wel.
-
Ik weet niet hoor, maar als je zegt dat Black Ops 2 lijkt op alle vorige delen dan is er iets mis met je.
Na het drama van Modern Warfare 3 ben ik wel toe aan een nieuw en verfrissend spel, hopelijk niet zo stressvol als Modern Warfare 3.
-
Ze gebruiken nog steeds de quake engine van id software.(dus er zijn weinig veranderingen) Het enige minpunt in mw3 (wat ook in blacks ops 2 komt) is dat wanneer je veranderd van wapen dat dit niet soepel gaat. (in mw2 kon je bijv met je sniper switchen waardoor je mooie kills kreeg)
Als viktor reznov terug komt koop ik black ops 2 zeker!
-
Ik ga vanaf nu overstappe naar medal of honor en battlefield.
vind de trailers erover gaan en te slecht voor de cod series.
Ze moeten in concept bijven zoals ze bezigwaren pff -
Heb alle delen van Call of Duty liggen (LEGAAL), zojuist Black ops 2 ook besteld.
Vond de spellen altijd al leuk en dat is nog zo, en ja ik speel nog steeds alle delen -
ik ga hem waarschijnlijk wel hale aangzien ik deel 1 ookGewelidig vond
-
Als ik kijk naar bijvoorbeeld Battlefield 3 en Killzone 3 en dan naar Black ops dan zou ik Black ops 2 niet halen.
Natuurlijk moet je MW 3 vergelijken met Battlefield of met Killzone maar als je kijkt naar het grote succes van Black ops zou ik Black ops ook meetellen.Black ops zelf was op het slag veld erg beperkt en ging het alleen maar om het doden met een wapen,Battlefield had dan weer dan je met vliegtuigen etc. kon besturen.
Je had dan ook grote maps...Indien Black ops 2 veel lijkt op Black ops dan ga ik hem niet halen,indien hij erg veranderd is en het spel gedetailleerde is dan haal ik het wel.
Dan kan ik je nu alvast zeggen, koop hem niet..
Ze blijven Call Of Duty uitmelken, er komt nauwelijks wat nieuws uit steeds en de engine blijft het zelfde.MAAR!
Als je zombies fan bent moet je hem zeker halen, want black ops 2 zombies wordt echt GEWELDIG!
-
@Sukel
Ik ben ook een zombies fan en vond die van Black Ops al heel leuk,maar ik wil het spel niet alleen maar halen wegens de zombies maar ook voor online.
Heb de trailer gezien als het gaat om de campagne,die vond ik zeur mooi en ben nu een klein beetje van mening veranderd:) -
Ik heb hem alleen ge-preorderd voor de zombie feature.
Mw3 is meer mijn ding, snelle actie en als ik de trailer moet geloven van de Black ops 2 zombies dan wordt dat zeker weten snelle actie reactie ! -
ik ga hem waarschijnlijk wel hale aangzien ik deel 1 ookGewelidig vond
Deel 2 is helemaal geen aansluiter van deel1.In tegendeel, totaal ander concept en geen goede game meer.
Maarja, je kiest natuurlijk zelf waar jij je geld aan gaat uitgeven hé!. -
Deel 2 is wel een aansluiter op 1, het verhaal gaat verder waar het eindigde, vervolgens gaat het spel zich in de toekomst afspelen.
-
Deel 2 is een volledig futered concept game.
Ik zie niets wat met del 1 te maken heeft?... -
Deel 2 is een volledig futered concept game.
Ik zie niets wat met del 1 te maken heeft?...De verhaallijn gaat gewoon verder, je begint met een flashback missie terug in de jaren 60, vervolgens ga je verder spelen maar dan wel een aantal jaar later.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!