Ik ben bezig met het script Gamoking maar ik zet hem niet op me betaalde hosting
Dus is me vraag weet misschien iemand een goeie hosting site!!
Ik ben bezig met het script Gamoking maar ik zet hem niet op me betaalde hosting
Dus is me vraag weet misschien iemand een goeie hosting site!!
Beste,
Je zou bij mij tijdelijk ruimte kunnen krijgen;)
1500MB Ruimte
25GB Bandbreedte per maand;)
Gratis!
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
:o dat wil ik wel ik ga werken met iemand aan het script crimesource die geven we dan hier vrij(h)
Alex, mag jij mij via msn uitleggen waarom ik het pakket niet meer kan gebruiken, ik heb destijds een pakket genomen bij Dhr A Ruter, en na een tijdje is hij niet meer beschikbaar, ik heb me gegevens moeten invullen voor dat pakket!
En waarom niet??¿¿ het is een open source zo ver ik weet.
Sorry foutje het gaat hier om het script Gamoking;)
Zit geen copyright op dumbasses. Mag je gewoon gebruiken. Zodra ergeen GNU of iets dergelijks op zit en het beschikbaar is voor iedereen mag je het gewoon uitbouwen, herscripten of verkopen.
Neostrada en Antagonist zijn erg goed.
Moet je alleen wel even contact mee opnemen omdat ze geen criminals willen. Ik host er ook omdat ik een goed woordje met ze heb gehad.
Aan de scriptstijl te zien ,zal banditi source dataverkeer opslorpen, met 25 gigabyte kan u daarmee wel toekomen voor een maand?
1.6 gb per dag gemiddeld met de banditi source
Ik snap het niet, ow oke weet ik nu ook:s
Citaat van crimelifeAan de scriptstijl te zien ,zal banditi source dataverkeer opslorpen, met 25 gigabyte kan u daarmee wel toekomen voor een maand?
1.6 gb per dag gemiddeld met de banditi source
Jij snapt blijkbaar niet helemaal wat dataverkeer is. Dataverkeer is het verkeer tussen gebruikers en de server. "1.6 gb gemiddeld met de banditi source" is dan ook volkomen onzin. Met 10 spelers zal dit natuurlijk een heel andere hoeveelheid zijn dan met 1000 spelers.
ik verbruik maximum 100 mb, nu zet ik 2dagen Banditi erop en ik zit aan 1.6gb per dag?
hoeveel verbruikt de source normaal gezien zonder 2de game en zonder 700 leden
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!