30 Euro is helemaal niet slecht.
Eigenlijk "easy money" voor deze Battle als je het mij vraagt.
Maja iedereen heeft uiteraard zijn eigen mening en visie hierover...
Als ik voor 30 euro een professionele logo kon krijgen...
30 euro is inderdaad niet veel maar wel veel als je aan ICTscripters niets verdient.
Koen verdient volgens mij 50,- per maand aan ICTS en ik weet niet hoeveel daarvan al naar de hosting gaan.
Verder heeft hij zelf ook,wat R.Jipping al zei, veel geïnvesteerd in de layout van de nieuwe versie.
Als hij dan voor een logo €30,- wil besteden uit z'n eigen zak dan snap ik dat wel:)
Veel succes,ik hoop dat er uiteindelijk een mooi logo komt.
CP had 70 euro per maand inkomsten met Google ads en de Publicoll banner.
Met de nieuwe site is de inkomsten van de PubliColl ads gehalveerd, aangezien die enkel nog op de homepage staan.
Ik ben voor september 2012 nu net uitgekomen op 53 euro nog.
De oude server draait ook nog en kost 80 euro per maand (daarom dat ik vooral ben overgestapt naar de nieuwe).
Verder kostte de nieuwe site iets meer dan 2.000 euro, als je alle kosten en investeringen mee rekent.
Als de 30 euro echt een probleem zijn, wil ik dit gerust optrekken naar 50 euro, onze volledige inkomsten.
Maar ook voor mij is ICTs een hobby...
Voor mij is het ook goed om met dit huidige logo, !waarvoor ik Alex heel dankbaar ben!, verder te gaan.
Maar als er een nog strakker en cooler logo vanboven komt, dan hebben jullie daar allemaal belang bij, want dan komen er meer goede mensen naar de site en worden jullie allemaal sneller geholpen en krijgen jullie allemaal meer klanten
Iemand al iets klaar? Ik heb al 1 goed logo gezien in de reacties, ik kan niet wachten om te kijken hoe goed jullie zijn.
Ik vind dat koen de beloning niet moet optrekken. Als je cp niet dankbaar bent voor al de hulp die al geboden is, dan doe je gewoon niet mee...
On-topic aub
Gewoon lekker simpel
Vanavond heb je mijn inzending!
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
MJorritsma.nl
Mijn inzending.
Tcbhome de laatste vind ik wel mooi!
De rest vind ik daarentegen iets minder, de laatste vind ik wel iets hebben.
brandon192, mooi alleen mis ik nog wat alleen weet ik nu niet wat.
tcbhome, ik vind de laatste inderdaad mooi. Alleen je hebt een patroon als kleur (de tekst). Probeer hem eens standaard zoals Brandon.
Naja, mijn menig hé. Koen beslist uiteindelijk.
Ik wacht nog steeds vol smart op die van MJorritsma.
toevoeging.
brandon192: niet wereldschokkend, maar wel clean en strak. Het krulletje in de C vind ik wel origineel en IT achtig, die is leuk.
tcbhome: het versienummer zou ik niet meer tonen.
Indien jullie als leden dit willen zien, mag je hier offtopic een discussie over starten.
Maar zitten we nu op versie 1 met de nieuwe naam of op versie 5 van de site
Je muis is wel super vintage, grappig om te zien
De schaduwen in je laatste versie vind ik iets te groot en te vaag, viel me in eerste instantie zelfs niet op.
Die ster (2 vierkanten overeen) vond ik niet mis, eerst dacht ik van vreemd, maar naarmate ik er meer naar kijk vind ik dat best wel cool.
MJorritsma: ik ben benieuwd
Bedankt al voor de inzendingen!
Ik heb een tijd niet in GIMP gezeten.
Maar ik dacht ik probeer het gewoon.
Dit kwam er uit.
en wat is het geworden
oh sorr verkeerd gelezen xD ik dacht vandaag Nou voor die 30 euro probeer ik ook maar wat plaats htwaarschijnlijk Donderdag
Ik heb wat aangepast.
Hier de oude:
Hier de nieuwe:
Niet enkel nieuwe fonts maar ook een kleine aanpassing in de lijnen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!