hallo ik heb een nieuwe pc gekregen me vista er op , het werkt allemaal super fijn maar ik kan me alleen niet inloggen bij msn.
probleem : inlogen lukt niet via msn op me pc
hallo ik heb een nieuwe pc gekregen me vista er op , het werkt allemaal super fijn maar ik kan me alleen niet inloggen bij msn.
probleem : inlogen lukt niet via msn op me pc
Start je PC opnieuw op:)
[offtopic]Waarom neem je Vista als er ook 7 is:P[/offtopic]
Firewall open voor Messenger?
Poorten ook goed?
Alles goed open op je router?
Probeer het dan straks gewoon nog eens. Het is een veel voorkomend probleem:)
Krijg je een Error? zo jah post hem dan dan kan iemand je makkelijker helpen.
Meest voorkomende geval is dat je een gateway error krijgt (Verbindings problemen) dat kan je door Windows zelf laten oplossen door diagnose herstel te doen
ok hier is de error : http://i31.tinypic.com/sqh2bp.jpg
gewoon wachten die error heb ik ook af en toe, moet je effe paar uurtjes wachten en dan kan je er weer op.
Of je kijkt wat er mis is door problemen oplossen te kiezen dan weet je waar het aanligt(a)
Waarschijnlijk staat je LAN verbinding open en als standaard, en probeert MSN via LAN te verbinden ipv via WLAN. Ga naar netwerkbeheer, schakel je LAN verbinding uit, en herstart je computer.
En je zij tegen cassy dat hij goed staat in de firewall
Met Windows vista kan je beter een installatie in administrator rechten uit voeren dan voorkom je meestal dit soort activiteiten.
Ik zag dat je Avira heb die heb ik namelijk ook en dat de boos doener
Wat je kan doen is: Ga naar het menu van Avira >> Online Protection >> Firewall >> Zet je balkje op Medium (Hoe hoger hoe moeilijker programma's connectie kunnen maken naar buiten toe)
Ga dan naar configuration, Als het goed is zie je:
Application rules for user: Naam van je computer\Naam van je computer
Zo niet ga daar na toe en klik dan op 'Add Application' en zoek msn op en dubbel klikken er op nu staat hij op het geaccepteerde lijst zet msn op het rijtje van 'Mode' op Filtered en bij het rijtje 'Action' Allow En dan Heel belangrijk! klik op Apply als je alles gedaan heb.
Herhaal het zelfde bij:
Application rules for user: Naam van je computer\Administrator.
Vergeet ook daar bij niet op Apply te klikken.
Hoop dat je er wat aan heb!
Edit: Als je met vista administrator rechten wil dan moet je maar een pb sturen als je interesse heb dan maak ik wel ff een tut voor je (Gratis, Ook voor andere leden die het willen)
Bij vista zit dat verborgen en moet je zelf activeren.
Of schakel even Avira uit, en probeer je dan aan te melden dan weetje zeker dat daar de fout ligt
Ik weet het wel zeker, Heb Avira namelijk ook.
Pak een oudere versie.
ik heb even paar dingen opnieuw gedaan, maar nu staat er geen anti virus of op firewall alleen die van windows dan en msn doet het nog steels niet
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!