thx
Design summer '09
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Inderdaad, erg mooi :$
-
Je hebt wel een vette stijl, echte old-school, I like that !
-
Nouja hierbij mijn inzinding
[offtopic]Ben niet goed in designen maarja voor de lol even wat gemaakt[/offtopic]
-
Tot nu toe valt geen een layout me tegen:P Wel vind ik die van schwarzkopf het mooist:O
-
thx
ik ben nu ook bezig met een portfolio voor terrosheep die komt hier ook binnenkort tentoongesteld
-
haha succes
-
hier is ie dan het voorproefje van terrorsheep's portfolio :
-
Citaat van snor
webdam-x
Die banner zou ik veranderen in 1 van deze foto's:
http://images.google.nl/images…n+zoeken&aq=2&oq=beach+pa
Die zijn namelijk beter in verhouding, want die foto van jou is nu nogal uitgerekt.
Vriend, je kan niet zomaar images van Google halen (c).
Meestal zijn die beschermd met auteurs rechten/copyright. Ik zal in stap 2 nog wel opzoek gaan naar een andere foto.
Bedankt voor je commentaar.Met vriendelijke groet,
Jasper -
ik heb meschien wel wat foto's van curacao voor je als je het wil zeg het maar het zijn zelf gemaakt
-
stap: 3 EINDRESULTAAT
layout link (klikbaar):evt. opmerkingen:
1ste layout: als je op de beginindex zit, en nog geen account hebt.
2de layout: als je ingelogd bent op je account en op zoek bent naar een autovakantie, zoals je ziet komt er dan ook een submenu als je met je muis over autovakanties gaat en komt er zo'n witte schaduw over die menuknop "Autovakanties".Ben er zelf wel tevreden over :p Als er nog iemand commentaar heeft mag hij me altijd een prive bericht sturen of hieronder posten en raten is ook weer toegestaan:p
-
Sorry, misschien ben ik een beetje laat.. Maar is er nog plek over? dat ik nog mee kan doen? ^o)
-
Iedereen kan mee doen.
-
Wanneer is de deadline eigenlijk? Ik las iets van 1 september maar dat is toch véél te laat, ik zou zeggen binnen 1 week ofzo ...
-
Mensen gaan op vakantie, net zoals ik dus 1 september blijft staan.
-
Wat een rotdatum ...
Ik bedoel dat is nog zo lang... -
stap: 1
layout link (klikbaar):
evt. opmerkingen:
Omdat ik niets wist te verzinnen, en ik net op televisie iets zag, over de verdwijning van bossen, heb ik dit bedacht en uitgewerkt in vector, met een grunge tint eraan. -
@WoutR
Bedankt, ik ga vanmiddag nog maar eens naar de uitwerking kijken,
ps, dit is alleen de achtergrond -
Count me in..
Als dat mag :$ -
Iedereen mag mee doen, ik had PS even niet meer dus ik her download hem vanavond is er een stap dat beloof ik
Door een fout kon ik niets opslaan op men hele pc dus moet ik photoshop herinstaleren / downloaden. Hijs over 2 uurtjes geinstalleerd en wel.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!