Hallo,
Ik heb sinds kort problemen met me ftp van me VPS Server, want ik heb geen toegang tot me ftp server hij geeft een error aan dat ik Windows Application Layer Gateway Service uit moet zetten.
Wanneer ik de firewall uitzet van me server dan doet hij het opeens weer wel, en ja firewall laat poort 21 ook toestaan dus daar ligt het hoogstwaarschijnlijk niet aan
Ik maak gebruik van de desk van parallels heeft iemand ervaring met parallels en die me kan helpen heb zelf ook al gekeken op Google & de forum van parallels maar niks kunnen vinden.
misschien heeft iemand anders het hier ook wel is gehad met parallels desk en kan me verder helpen / tips geven.
Deze error geeft me server aan bij ftp instellingen in de admin paneel:
Informatie: Waarschuwing: de actieve Windows Firewall en Windows Application Layer Gateway Service (ALGS) staan het gebruik van een aangepast poortbereik voor passieve FTP niet toe.Het is daarom aan te raden ALGS uit te schakelen. Als de ALGS-dienst is ingeschakeld, zal het poortbereik voor passieve FTP worden ingesteld op het standaardbereik 5001-65535; alle aangepaste waarden zullen worden genegeerd. Zie de helpbestanden van Microsoft Windows voor informatie over het uitschakelen van ALGS.
Alvast bedankt iedereen,
Selim