ik zoek een werkende vendetta die een admin paneel heeft (000webhost) die liefst bij jouw werkt banditi mag ook
vendetta gezocht
- ruttydm
- Closed
-
-
-
????????????????????????????????????????????????????????????
Meer kan ik er niet van maken, neem even de tijd voor je onderwerp waar je naar opzoek bent en wat je ervan verwacht.
-
Als jij zo een crime site wil starten wens ik je veel succes
Een webmaster is niet alleen iemand die een site heeft, maar ook iemand die weet hoe je zoiets moet beheren en op zijn minst ook iets van de talen af weet.Ga eerst iets leren (Nederlands is wel handig) , want dit gaat niet werken zo.
-
Ik kan hieruit halen dat je de Vendetta source zoekt met een admin paneel, en dat Banditi ook mag.
Hier op ICTs kun je al die sources downloaden, bugs bevatten ze zeker dus je moet wel wat gaan debuggen.
Als je kiest voor Vendetta moet je even rondneuzen in de topics hier, zitten zat mensen die ook Vendetta hebben gebruikt(geldt tevens ook voor die admin paneel).Zoals Victor zei is het handig als je verstand hebt van de talen die nodig zijn, verder denk ik zelf niet dat je heel erg ver komt met 00Webhost. Toch succes met het online krijgen van je crime game.
-
ik heb een vendetta source alleen deze doe ik niet gratis weg is veel werk aan verzet voor hoe het nu is.
met admin paneel en extra opties en betaal modules
voorbeeld http://criminalita.nl
Vragen stuur mij een pm
-
@TS.
Waarvoor wil je het gebruiken.
Als je er groot mee wil worden zou ik een anderen source kiezen. -
momenteel heb ik de crimz source maar te veel fouten onvolledig het mag ietsje vollediger zijn http://rcrime.606h.net/
welke source raden jullie dan aan?
-
Ts, waarom koop je geen host + Domein. Waar ik host kan je voor het goedkoopste een host pakken voor 0,50 EUR / maand, dat komt op 6 euro en een paar euro voor een domein... Dan ga je echt geen last meer hebben
-
----------------------- Pas gelieve even je hoofdpost aan met voldoende uitleg, anders zal ik helaas je topic moeten sluiten! -----------------------------
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!