Versio Uitbetalen

  • Beste,


    ik heb een probleem met Versio, allereerst heb ik van een klant een PaySafeCard ontvangen.
    Ik heb vaker een Paysafecard gekregen en zonder problemen op Versio kunnen inwisselen en dan het bedrag laten uitbetalen.


    Echter deze keer duurde het wat langer en heb ik de support gemaild, nu ontvang ik vandaag een bericht:


    Citaat

    Het onderstaande bedrag is terug op uw online portemonnee gestort. We zijn immers geen online wisselkantoor en vragen u dan ook vriendelijk om op te houden met deze praktijken.


    Mocht u verder nog vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder.


    Toch is dit raar, doe ik dit vaker geen probleem ermee. Nu lees ik hun voorwaarden bij hun online portemonnee en zie toch echt iets anders staan:


    Citaat


    Zoals u gewend bent van Versio zitten er geen adders onder het gras. Het geld dat u opwaardeert blijft uw geld en u kunt dit op elk gewenst moment weer opnemen. Er is ook geen vervaldatum, u kunt uw geld uitgeven wanneer u dat wilt.


    Nu is mijn vraag, mag dit zomaar of heeft die support het gewoon fout?


    Ter toevoeging:
    Eerder werd er gezegd door support dat het geld gewoon gestort zou worden, nu wanneer er problemen opduiken komt dit.

    Met vriendelijke groet,
    Reza.

    Bewerkt één keer, laatst door Reza ().

  • Ze horen het te storten. Zoals M.Martens het zegt de support is gewoon kut. Nogmaals een mail sturen met de quote van de algemene voorwaarden. En ook even erbij zetten dat "er geen adders onder het gras zitten" en ze je gewoon moeten helpen.

  • Ze horen het te storten. Zoals M.Martens het zegt de support is gewoon kut. Nogmaals een mail sturen met de quote van de algemene voorwaarden. En ook even erbij zetten dat "er geen adders onder het gras zitten" en ze je gewoon moeten helpen.

    Of je doet het ouderwets.
    Brief aangetekend. Moeten ze binnen 5 dagen reageren. Bij mail kun je een bevestiging eraan hangen maar die kunnen ze weigeren.


    Als ze zeggen: We hebben die brief nooit ontvangen. Zeg je: Er is namelijk wel getekend.


    Als dat niet werkt neem ik aan dat je een R.B. verzekering hebt. (RB = Rechts bijstand.)
    Dan kun je die gebruiken.

  • Ik denk dat als Reza vandaag begint met de mail sturen.
    Dan horen we denk ik morgen de reactie.


    Tevens wil ik wel helpen met bemiddelen tussen jou en Versio.




    Ook misschien gebruik maken van het spreekwoord : Parten als Brugman.
    Als hij sprak kun je maar beter pauze nemen!



    Succes :thumbup: :thumbup:

  • AV hoeft niet bij de KvK gedeponeerd te worden. Wel is het zo dat alle betrokkenen een kennisgeving moeten krijgen bij wijziging van de algemene voorwaarden en de mogelijkheid moeten krijgen om op grond van de wijzigingen hun contract te kunnen ontbinden (ongeacht afspraken en betalingstermijnen).

  • Bedankt allen voor de reacties.


    Heb nu een bericht terug gekregen van support, hier heb ik dan wel niks aan dus zal ik moeten wachten.
    Morgen ga ik eerst met hun live chat medewerker praten en indien dat niet helpt even bellen.


    Wat er in de mail stond was gek genoeg gewoon weg hetzelfde bericht, dat zij dus geen wisselkantoor waren.

  • Bedankt allen voor de reacties.


    Heb nu een bericht terug gekregen van support, hier heb ik dan wel niks aan dus zal ik moeten wachten.
    Morgen ga ik eerst met hun live chat medewerker praten en indien dat niet helpt even bellen.


    Wat er in de mail stond was gek genoeg gewoon weg hetzelfde bericht, dat zij dus geen wisselkantoor waren.

    Waarom doen ze dan wel alles aannemen?
    Dan wisselen ze toch ook.

  • M. Martens, jij moet een beetje oppassen met deze reacties. Het is namelijk duidelijk dat je niet juridisch aangelegd bent, want wat je zegt klopt vrij weinig van en heeft de TS niet zoveel aan.


    1. Een bedrijf mag haar AV gerust wijzigen. Dit moet vervolgens aangegeven worden waarna jij het recht hebt als consument om dit niet te accepteren. Deze hoeft dus niet gedeponeerd te worden bij de KvK.
    2. Als wat jij gequoteerd hebt in de AV staat van Versio hebben ze geen poot om op te staan. Hiermee bedoel ik deze passage:


    Citaat

    "Zoals u gewend bent van Versio zitten er geen adders onder het gras. Het geld dat u opwaardeert blijft uw geld en u kunt dit op elk gewenst moment weer opnemen. Er is ook geen vervaldatum, u kunt uw geld uitgeven wanneer u dat wilt."


    Ik hoop dat je dit stukje ook hebt vermeld in de mail, dan kunnen ze je niets maken en dienen ze zich hier gewoon aan te houden. Als ze hierna vervelend blijven doen zou ik simpelweg aangeven dat je anders juridische stappen zal ondernemen; als je dit zegt zullen ze je waarschijnlijk direct helpen want daar staat Versio niet op te wachten.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma


  • Bedankt, hier heb ik veel aan. Zelf ga ik dit morgen via de helpdesk regelen. Met bovenstaande punten erbij.
    Nu zoek ik zelf nog het telefoonnummer van Versio, heb alleen storingslijn kunnen vinden, meer niet.


    Wellicht kijk ik erover heen maar heeft Versio een telefoonnummer?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!