Beste,
ik heb een probleem met Versio, allereerst heb ik van een klant een PaySafeCard ontvangen.
Ik heb vaker een Paysafecard gekregen en zonder problemen op Versio kunnen inwisselen en dan het bedrag laten uitbetalen.
Echter deze keer duurde het wat langer en heb ik de support gemaild, nu ontvang ik vandaag een bericht:
CitaatHet onderstaande bedrag is terug op uw online portemonnee gestort. We zijn immers geen online wisselkantoor en vragen u dan ook vriendelijk om op te houden met deze praktijken.
Mocht u verder nog vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder.
Toch is dit raar, doe ik dit vaker geen probleem ermee. Nu lees ik hun voorwaarden bij hun online portemonnee en zie toch echt iets anders staan:
Citaat
Zoals u gewend bent van Versio zitten er geen adders onder het gras. Het geld dat u opwaardeert blijft uw geld en u kunt dit op elk gewenst moment weer opnemen. Er is ook geen vervaldatum, u kunt uw geld uitgeven wanneer u dat wilt.
Nu is mijn vraag, mag dit zomaar of heeft die support het gewoon fout?
Ter toevoeging:
Eerder werd er gezegd door support dat het geld gewoon gestort zou worden, nu wanneer er problemen opduiken komt dit.