Includes probleem

• ik krijg op mijn pagina de volgende errors te zien

PHP
    Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/kdesign/domains/verdienhier.nu/public_html/welcome/index.php:1) in /home/kdesign/domains/verdienhier.nu/public_html/includes/includes.inc.php on line 3

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/kdesign/domains/verdienhier.nu/public_html/welcome/index.php:1) in /home/kdesign/domains/verdienhier.nu/public_html/includes/includes.inc.php on line 439

heeft iemand hier enig verstand van?
    wat ik begrijp is dat de fouten zitten in de includes file maar ik weet niet wat ik fout doe?
    Alvast bedankt!

includes.inc.php:
    http://www.verdienhier.nu/includes.txt

bestand is te groot vandaar de link!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Je moet ook proberen zelf na te denken. Je moet natuurlijk niet alles weghalen, maar zorgen dat het niet dubbel voorkomt. Het is wel noodzakelijk dat het op elke pagina een keer voorkomt.

• ik heb alles weggehaald om te kijken of het probleem in de includes lag maar dat is het dus niet want ik kreeg de fout toen als nog !
    tog bedankt voor de moeite ! :thumbup: :thumbup:

• Dit is heel simpel op te lossen... zorg er gewoon voor dat je GEEN header-data verstuurd nadat je output genereert, exact wat de error zegt ;) als je goed programmeert zal je deze fouten helemaal nooit krijgen

• ik heb alles weggehaald om te kijken of het probleem in de includes lag maar dat is het dus niet want ik kreeg de fout toen als nog !
    tog bedankt voor de moeite ! :thumbup: :thumbup:

Dat is natuurlijk grote onzin. Ik zeg net dat het op elke pagina voor moet komen, maar dat het niet dubbel mag staan.

• oftewel. zet het op elke pagina bovenaan. dan zou het moeten werken. je hebt wel een session start nodig. als je die niet hebt. dan werkt het registreren wss idd neit.

Niet elke pagina! Ik zal het proberen iets duidelijker te formuleren. Je hebt 3 pagina's: index.php, include.php en geheim.php . De include pagina include je op beide andere pagina's. Daarom moeten die wél session_start() hebben en de include niet. Als je include.php session_start zou zetten krijg je door het includen alles dubbelop. Dat geeft de errors. ;)

• Dus is je structuur van je script niet goed... altijd de volgende volgorde aanhouden...

Browser - Verzend de request vaak door (URL etc.)
    Server - PHP voert acties en methodes uit
    Server - PHP stuurt een response in de vorm van output
    Browser - Leest de response (html, css, javascript etc.)

Om het ingewikkelder te laten zien:

• first of all de script werkte prima in de originele design,
    ik integreer het nu in een nieuw design, inloggen/registreren werkt prima !
    zolang ik de site als je ingelogd bent als ouds laat werkt alles nog correct!
    maar dan doe ik de beginpagina en dan krijg ik die errors dus aan die includes kan het niet liggen?
    ligt het aan mijn design kan der een fout zitten ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!