Gezocht werk

• Hallo ICT'ers voor dat iedereen mij begint af te kraken.
    Wil ik even mijn verhaal doen.
    aangezien ik de laatste tijd wat geld tekort kom voor het opzetten van mijn hosting(ja ik heb kvk geregeld).
    Wil ik wat werk voor jullie doen ik kan bijvoorbeeld reclame maken in onze video's die rond de 1000 a 2000 keer worden bekeken in 1 a 2 dagen:

Uiteraard kunt u hier op bieden maar natuurlijk ook voor een website of een scriptje zie mijn werk:

http://server.universal-games.nl:9090/ (foto upload site die nog niet helemaal af is)
    http://universal-games.nl/ (Die nu ge attackt word door spammers)
    http://universal-games.nl/mc (Site van mijn oude game)
    http://portfolio.universal-games.nl/ (mijn portefolio)

TEST ughost nu zelf "Klik hier voor trial"
    Let op:
    -Je pakket eindigd naar 2 weken dan worden ook alle bestanden verwijderd.
    -Je moet een eigen domein regelen (hebben,kopen)

Bewerkt één keer, laatst door ditismenno ().

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Mooie rip-off van de layout van ictscripters :thumbdown: Overigens geloof ik ook niets van de views, heb je bewijzen uit welke landen de kijkers komen + data? Volgens mij heb je deze namelijk mooi geboosd.

• Mooie rip-off van de layout van ictscripters :thumbdown: Overigens geloof ik ook niets van de views, heb je bewijzen uit welke landen de kijkers komen + data? Volgens mij heb je deze namelijk mooi geboosd.

Misschien laat ik me inspireren door ICT.
    En die views dat weet ik niet dat regelt Thijs zelf upload ik niks op dat kanaal.

Let op:

• Ja, ik heb ICTscripters geprobeerd te kopiëren zonder enig succes. ;)
    En die views dat weet ik niet dat regelt Thijs zelf upload ik niks op dat kanaal.

Dan vraag je dat even aan hem. Daarnaast upload je zelf niks, maar wil je wel geld vangen voor reclame op zijn kanaal?

Met vriendelijke groet,

Victor
    Beheerder ICTscripters

Bewerkt één keer, laatst door victor ().

• Dan vraag je dat even aan hem. Daarnaast upload je zelf niks, maar wil je wel geld vangen voor reclame op zijn kanaal?

Omdat het een kanaal is van de universal-games community mag ik er op zetten wat ik wil, tevens ga ik wat universal-games betreft over 2 weken elke vrijdag livesreamen op youtube.

Let op:

• Daar begin je weer. Lees mijn volledige bericht. Vraag aan hem hoe hij aan die views komt. Als die nep zijn willen wij dat weten.

Dit snap ik maar aangezien ik de inlog gegevens pas over 2 weken krijg is dit moeilijk aan te toenen aangezien thijs weigerd mee te werken.
    Dus ga ik er n uvanuit dat ze ook geboost zijn.

Let op:

• Dit snap ik maar aangezien ik de inlog gegevens pas over 2 weken krijg is dit moeilijk aan te toenen aangezien thijs weigerd mee te werken.
    Dus ga ik er n uvanuit dat ze ook geboost zijn.

Dat lijkt me logisch dat die geboost zijn. je site is niet eens bekend maar je video's leveren wél zoveel views op? Je kan thijs toch gewoon vragen om een screenshot van de data?

• Zo moeilijk is het ook weer niet. De video's zijn waarschijnlijk geboost. Menno kan niet de statistieken zien omdat thijs niet wil meewerken dus ook geen screenshot wil maken en menno heeft geen inloggegevens. Je moet niks maar je mag het, het is namelijk ook niet zeker of de views geboost zijn.

• Zo moeilijk is het ook weer niet. De video's zijn waarschijnlijk geboost. Menno kan niet de statistieken zien omdat thijs niet wil meewerken dus ook geen screenshot wil maken en menno heeft geen inloggegevens. Je moet niks maar je mag het, het is namelijk ook niet zeker of de views geboost zijn.

naar mijn gevoel wel dus wil ik ik uiteraard geen reclame meer via youtube verkopen.

Let op:

• naar mijn gevoel wel dus wil ik ik uiteraard geen reclame meer via youtube verkopen.

Doe nu niet alsof je het niet wist. Jij bied advertentiemogelijkheden aan, dus jij moet weten wat je uberhaupt verkoopt. Misschien moet je eerst even zorgen dat je zelf je zaakjes op orde krijgt voordat je diensten of producten aan gaat bieden.

• Doe nu niet alsof je het niet wist. Jij bied advertentiemogelijkheden aan, dus jij moet weten wat je uberhaupt verkoopt. Misschien moet je eerst even zorgen dat je zelf je zaakjes op orde krijgt voordat je diensten of producten aan gaat bieden.

Ik kan het aanbieden omdat ik de baas ben van universal-games.
    En dat ik geen log-in gegevens heb is omdat thijs op vakantie is.

Let op:

• Ik kan het aanbieden omdat ik de baas ben van universal-games.
    En dat ik geen log-in gegevens heb is omdat thijs op vakantie is.

Menno. Ik geloof nooit dat jij een bedrijf kan leiden.
    Laat staan een product aanbieden. Dit kan je misschien wel maar heel onveilig is het dan.

Kijk eens naar het aantal help topic's van jou.
    Die gaan nergens over. Leer eerst een PHP en zo en dan ga verder.

• Menno. Ik geloof nooit dat jij een bedrijf kan leiden.
    Laat staan een product aanbieden. Dit kan je misschien wel maar heel onveilig is het dan.

Kijk eens naar het aantal help topic's van jou.
    Die gaan nergens over. Leer eerst een PHP en zo en dan ga verder.

Dan ga ik je toch verbazen.
    Vandaag moet ik naar de kvk komen.
    Morgen ga ik al de cloud bestellen.
    cpanel whm en WHMCS.
    En mijn hosting website is al bijna af.

Let op:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!