Wat is volgens jullie de beste crime source?
Beste crime source
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Zelf bouwen
-
Kan ik helaas niet...
-
Wat is je doel dan?
-
Om een bugvrije crime-source te pakken en de layout etc. te veranderen. Ook neem ik iemand aan die dan bugs eruit kan halen enz.
-
Om een bugvrije crime-source te pakken en de layout etc. te veranderen. Ook neem ik iemand aan die dan bugs eruit kan halen enz.
Hallo,Dan huur je iemand in die het voor je bouwt?
Als je een source zo moeten kiezen, dan zou ik de meest minimale source kiezen, dan heb je het minste aantal fouten denk ik in zijn geheel.
Dat zou een criminals rood zijn vermoed ik.Mvg,
Tim -
Hallo,Dan huur je iemand in die het voor je bouwt?
Als je een source zo moeten kiezen, dan zou ik de meest minimale source kiezen, dan heb je het minste aantal fouten denk ik in zijn geheel.
Dat zou een criminals rood zijn vermoed ik.Mvg,
TimMinst aantal fouten en criminals in één zin.
-
En dan? Geld verdienen over de rug van iemand anders? Dan zou diegene toch net zo goed een eigen crime kunnen starten?
-
Trouwens een vraag die niet geheel on-topic is, maar wel vergelijkbaar met de vraag van de topicstarter.
Wat is op dit moment het meest populaire gratis criminals/mafia source?
Ik wil binnenkort een soort van tutorial/blog-item gaan schrijven en ik denk dat zo'n source de meeste mensen hier op ictscripters zal aanspreken. -
Vendetta en banditi waren lange tijd heel populair.
Als je niet zelf wil programmeren, kun je ook altijd onze site http://www.onlinegamemanager.nl gebruiken.
Daar dien je geen programmeer kennis voor te hebben, om toch je eigen game te starten. -
Daar moet je ook weer uitbreidingen kopen enz enz. heb ik niet zin in.
Op het moment word Bulletstar veel gespeeld.
-
-
Heb inmiddels OS Vendetta geïnstalleerd, maar als ik op ''Log in'' druk logt hij helaas niet in.
-
Dan moet je debuggen. Kijken waar de fout zit en een oplossing bedenken. Staat error report aan? Krijg je foutmeldingen?
-
Pas je starttopic aan. Aangezien je van onderwerp veranderd. Zoniet komt er een slotje op.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!