ik zoek ZEER GOEDKOPE HOSTING EN DOMEIN voor mijn portfolio er moet niet veel geheigen hebben de hosting wel veel e-mails . dus mijn vraag is weten julllie een zeer goedkope host en domeinsite ?
Hosting en domein
- Schwarzkopf
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wat noem jij een goedkoop bedrag per jaar ongeveer? En hoeveel email adressen is voldoende? rond de 100? Dit is handig om te weten.
-
99 adressen is genoeg
-
one.com!
-
http://www.sity.nl voor 29,16 per jaar heb je een hosting plus domeinnaam en unlimited emailadressen
-
Neostrada of Antagonist. Ik raad je zelf Antagonist aan.
-
ik kan wel paketje maken voor je pm me als je intrese hebt
-
Beste,
Ik kan u tegen zeer scherp tarief een pakket aanbieden. Prijzen zijn per jaar en inclusief BTW. PM me eventueel voor meer informatie etc.
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
One.com Webhosting
INFOPrijs per maand in EUR
1,25 per maand en onbeperkt dataverkeerDuurder maar perfect hosting is deziweb
-
[offtopic]alex als ik mijn niet vergist heb ik jou 35 euro betaald , en ben je daarna gestopt en heb ik voor niks betaald.
en nu wil je die jongen ook oplichten ?
[/offtopic]
Mijn voorkeur gaat toch uit naar antagonist -
Beste,
[offtopic] Ik licht geen mensen op. Ik heb jou duidelijk een e-mail gestuurd dat ik stop met mijn diensten. Ik kan dus nog kleinde dienstjes aanbieden.[/offtopic]
Mijn bod is nog steeds geldig;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter -
[offtopic]@ Alexruter
In het regelement staat dat je alleen een offtopic reactie mag posten wanneer er ook een on-topic reactie in stond.
niemand heeft jou gevraagd of je bod nog steeds geldig is dus de regel "Mijn bod is nog steeds geldig;)" is ook off-topic![/offtopic]ik zou voor antagonist gaan daar heb je maar 1 pakket die gewoon genoeg is!
Tip:
Onbeperkt is niet altijd onbeperkt lees goed de voorwaarden voor je hosting aanschaft!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!