eey Cp`ers
eindelijk is sloosmedia af , nog wel de content+klantenpaneel.
maar hier heb je al een voorbeeld , graag reactie
thnx :cheer:
eey Cp`ers
eindelijk is sloosmedia af , nog wel de content+klantenpaneel.
maar hier heb je al een voorbeeld , graag reactie
thnx :cheer:
Ziet er ontzettend goed uit! Dikke duim
Misschien nog wel de background van de Weekaktie iets frisser doen?
Idd wel nice, alleen die 3 kleuren rood blauw en groen zijn van http://veltenmedia.nl/
Zeer nice,
Zou inderdaad wel de kleurenbalken veranderen, deze tekst is namenlijk precies het zelfde als die van veltenmedia & de balk zelf ook.
Vind hem ook leuk, alleen een min puntje en, dat is dat je je buttons niet van af het begin van de header hebt lopen.
CitaatIdd wel nice, alleen die 3 kleuren rood blauw en groen zijn van http://veltenmedia.nl/
En, hun hebben het van de oude pixel2life layout dus wat is het probleem.
@ Release,
Dat weet ik niet. Maar ik ken het alleen van VeltenMedia en daar hebben zijn het waarschijnlijk ook van omdat het ook de zelfde tekst is.
Na even goed kijken, denk ik dat hij gewoon is nagemaakt, aangezien die van Truxo, hoger en breder is dan die van Velten Media.
Ook zijn tekst heeft meer regels dan bij veltenmedia, zijn fontgrootte is ook anders.
Enige wat kan zijn is dat hij zijn plaatje heeft vergroot, maar als je bron weergeeft bij Velten Media, zie je niets van afbeeldingen, enkel Div. (Block_red/blue/green)
MVg,
Freakr:)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.08.09 00:04:35:
Na nog meer even goed kijken heb ik de afbeeldingen toch gevonden.
Blauw
Rood
Groen
Weeral al een RIP, waarom niet zelf iets maken?
Mvg,
Freakrr
Nice truxo
jammer voor die blokjes
is wel mooi spijtig van die blokjes alleen
[offtopic]als truxo verbannen is is het direct voor 3-4 dagen :p[/offtopic]
Beste,
De website is erg mooi gemaakt, ondanks de blokjes zoals al eerder aangegeven is. Maar daar moeten we niet moeilijk over doen;)
Wel vindt ik dat als je zo'n soort website online zet er wel voor moet zorgen dat alle pagina's direct intact zijn. En goed te bekijken moet zijn. Ik zie nu overal nog "uuu" staan of "blablabla". Probeer dit snel aan te passen;)
Ik wens je veel succes met je partuclier bedrijfje;)
Met vriendelijke groet,
A. Ruter
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!