Hey,
Voor mijn net gestarte (maffia) rpg spel zoek ik nog enkele personen die mij willen helpen bij het grootbrengen.
Ik zoek momenteel 2 personen die het team willen versterken.
Eén van beide zal een functie als admin/moderator toegediend krijgen en één zal zich bezighouden met het promoten van dit spel.
De admin zal de taak krijgen om alles in het oog te houden en een "band" te scheppen tussen spelers en crewleden.
De promoter zal alles doen binnen zijn mogelijkheden om de site een naam te geven en actieve spelers te lokken.
Even wat uitleg over mijn functie en het spel:
Ik hou mij bezig met de financiële kant, het scriptwerk, designen, ..
Met andere woorden, alles achter de schermen.
Aangezien ik mij 100% wil kunnen bezighouden met het optimaliseren van de website zoek ik dus personen die een deel van mijn huidige taken kunnen overnemen.
Het spel zelf is net gestart en heeft bijna geen actieve spelers.
De unieke source is in het verleden door mij gescript, dus het zou zonde zijn om deze niet meer te gebruiken.
Ik zoek dus mensen die genoeg tijd/zin hebben om een nog niet goed draaiende site groot te brengen.
De link geef ik liever vrij via privé bericht.
Wat krijg je als vergoeding?
Het is niet echt mijn bedoeling om het team een vergoeding te geven. Ook zijn de inkomsten hiervoor veel te laag.
Wel ben ik bereid om in de toekomst, wanneer de site vlotter loopt, de teamleden te betalen.
Momenteel zal je het dus moeten doen met de gezellige sfeer :cheer:
Wat zijn de eisen?
De bedoeling is dat deze personen deze taken serieus nemen, hiermee bedoel ik dat ze wel degelijk moeite moeten doen en elke dag toch een paar uur online kunnen zijn.
Ook zou het handig zijn moesten deze personen over een msn adres beschikken zodat ik hen steeds kan contacteren.
Maar het belangrijkste is dat je een vrolijk, ambitieus, betrouwbaar en gezellig persoon bent die er alles aan doet om de sfeer tussen de teamleden leuk te houden. :cheer:
Ik heb interesse!
Heeft deze speech jou helemaal overtuigd?
Stuur mij dan een privé bericht met volgende punten:
[b]Naam[/b]
[b]Leeftijd[/b]
[b]Admin/moderator OF promotor[/b]
[b](eventueel) eigen sites[/b]
[b]Gelijksoortige projecten in het verleden[/b]
[b]En eventueel de extra belangrijke punten die ik over jou moet weten :)[/b]
Ik hoop dat dit bepaalde personen heeft kunnen overtuigen, en ik drink alvast op een leuke samenwerking :cheer:
Met Vriendelijke Groet,
Thomas