Backfire

• Hallo leden van CP,

Ik ben bezig met me eigen maffia spel & ik had een vraagje!
    Op mijn site kan je selecteren wat je wilt terugvuren als iemand je probeert te vermoorden!
    Nu wil ik dus als je terugvuren instelt & als je weer naar de edit pagina gaat dat hij dan automatisch selecteert wat jij hebt ingesteld als terugvuren!
    Dat heb ik nu niet dat hij automatisch selecteert wat jij hebt ingesteld!

Ik hoop dat iedereen het begrijpt wat ik wil sorry maar ik ben de hele dag bezig met me maffia spel, & ben een beetje in de war (xD)

Wat ik nu heb:

Met Vriendelijke Groet,
    Seliim

• probeer dat eens...
    en vervang $user met $data of iets anders als dat nodig is.

• Darsstar bedankt voor je reactie maar het lukt niet xD

PHP
    <input type=radio name="backfire" value="1" <?php if ($data->backfire == 1 ) { echo 'selected="selected"'; } ?> De helft van de hoeveelheid dat de aanvaller vuurt

Dit heb ik ook geprobeerd maar nee het lukt maar niet :p
    Weet je wat de probleem is? :$

• Misschien iets doen zoals op mijn ex-site

• Hier me hele script!

Maar volgens mij klopt deze stuk helemaal niet:

PHP
    ${"select$backfire"}            = "selected";
  • ik zei tog dat het niet kon tegen jou
    Jij zei dat ik het meost inbouwen ^o)

Bij jouw script is hij ook niet goed :|
    Als je vraagt wrm?
    Nou ik heb jouw script ook gebruikt & als je daar een backfire insteld dan weergeeft hij ook niet de optie die jij hebt geselecteerd!
    Er staat gewoon alleen "Selecteer"
    & wanner je dan weer je andere gegevens gaat aanpassen past hij automatisch weer een andere optie dus 0 voor backfire!

• Weet u ik heb er een jaar meegewerkt en uitgebouwd, dus u zegt de waarheid, hij werkt niet, wtf.

Zoek maar iemand anders of neem een boekje bij de hand indien u niet normaal kan doen

• Citaat van cri

Weet u ik heb er een jaar meegewerkt en uitgebouwd, dus u zegt de waarheid, hij werkt niet, wtf.

Zoek maar iemand anders of neem een boekje bij de hand indien u niet normaal kan doen

Ik heb jouw hulp hier bij niet nodig ;)
    niet alleen jij bent lid hier!
    Probeer hem maar kijk of hij werkt of niet
    Hij werkt wel alleen als je de pagina later weer bezoekt na het bewerken van de backfire wordt hij weer automatisch op "Selecteer" aangegeven!

& ik hoef geen boek ik weet al genoeg over php zelfs beter dan jou ( weet ik zeker )!
    alleen weet ik niet hoe ik hier verder moet & vraag ik het hier.

Ik werk al 4 jaar met php & heb al 5 websites helemaal zelf gescript!
    Dus heb ik jou hulp niet nodig reageer daarom ook niet meer hier in dit topic AUB!!

Je hebt dit script zelf van een source man kom je hier stoer doen!
    ga spelen man kind.

• WTF ik een kind jij 18 jaar, ik 21, goed bezig, ik help u, weet u iemand die alles zelf script en dit niet weet wat het probleem

selecteer komt automatisch gast, maar in database slaat hij wel op wat ze geselecteerd hebben, wees dan zo slim om in hun profiel te plaatsen wat ze gekozen hebben:s

Edit:ik 21,hij 18.

• Citaat van cri

WTF ik een kind 18 jaar, ik 21 juist, ik help u, weet u iemand die alles zelf script en dit niet weet wat het probleem

WOOW!
    Ben je nu 18 of 21?
    Hoe oud je ook mag zijn, duidelijk ben je niet.

Citaat van cri

selecteer komt automatisch gast, maar in database slaat hij wel op wat ze geselecteerd hebben, wees dan zo slim om in hun profiel te plaatsen wat ze gekozen hebben:s

Dat is precies wat hij wilt, alleen lukte het tot nu toe niet.
    Verder ga je hier niet verder op in tenzij je graag een paar banpuntjes wilt ontvangen.

Seliim
    Mogelijk het je de volgende vraag al beantwoord in de tijd dat ik deze reactie typ, in dat geval kun je een edit verwachten.
    Werkt het ondertussen?

• Het lukt weer niet Darsstar :p
    In Internet Explorer werkt hij wel maar blijft hij gewoon bij de zelfde optie selecteren!
    Dus hij verandered niet van de optie alles wordt wel opgeslagen in de db ;)
    Maar bij mozilla zie je gewoon dat hij niks selecteert (xD)

• Je had wel $user in $data veranderd?
    Dat was ik namelijk vergeten...
    Ondertussen heb ik het gewijzigd (wat zou ik toch moeten zonder de edit functie)

[offtopic]IE is gewoon stom... :p[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!