Hey iedereen,
Ik zou graag het design van deze website (ongeveer) willen hebben
: lloydindustrials.com - industriele-lampen - fabriekslampen
Is het mogelijk om dit in wordpress te doen? En hoeveel zou het kosten?
Ik hoor het graag
Hey iedereen,
Ik zou graag het design van deze website (ongeveer) willen hebben
: lloydindustrials.com - industriele-lampen - fabriekslampen
Is het mogelijk om dit in wordpress te doen? En hoeveel zou het kosten?
Ik hoor het graag
WordPress - Tharsis - Responsive One Page Portfolio Theme | ThemeForest is deze template, maar aangepast.
Het is wel mogelijk om het via Wordpress te doen. Met design dan. Over systeem weet ik niet echt veel.
Voor dit moet ik toch echt schatten op een bedrag van 1000 euro excl. BTW (nogmaals. Dit is een schatting.)
Tevens raad ik wel aan de auteurswet door te lezen.
wetten.nl - Wet- en regelgeving - Auteurswet - BWBR0001886
Het is wel mogelijk om het via Wordpress te doen. Met design dan. Over systeem weet ik niet echt veel.
Voor dit moet ik toch echt schatten op een bedrag van 1000 euro excl. BTW (nogmaals. Dit is een schatting.)
Tevens raad ik wel aan de auteurswet door te lezen.
wetten.nl - Wet- en regelgeving - Auteurswet - BWBR0001886
1000 euro is erg overpriced. Auterswet is hier niet van toepassing, je zult voor de template moeten betalen.
1000 euro is erg overpriced. Auterswet is hier niet van toepassing, je zult voor de template moeten betalen.
1000 euro exclusief BTW is totaal niet overpriced voor een custom Wordpress thema hoor. Al word in dit geval het gebruikte thema gegeven en is er dus alleen een aanpassing nodig aan een aangekocht thema.
In dit geval is er dus gewoon sprake van een miscommunicatie, kan de beste overkomen.
Ik heb hierboven reeds een oplossing gegeven voor de TS, die hem mits HTML en CSS kennis geld laat besparen!
En al had hij even in de broncode gekeken had hij al helemaal niet zn rare reactie gegeven, had hij gelijk kunnen zien dat het om wordpress ging en niet om "een ander systeem waar hij niet veel van weet".
Maar goed moet hij zelf weten als hij zo wil overkomen bij andere
Is de ts al geholpen?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!