beste cp-ers,
ik heb een layout dat in .html en in .css is. alleen nu wil ik die op een g4g script zetten alleen het zijn nu menu's aan twee kanten en niet aan 1.
weet iemand hoe ik dit moet doen?
mvg,
stan
beste cp-ers,
ik heb een layout dat in .html en in .css is. alleen nu wil ik die op een g4g script zetten alleen het zijn nu menu's aan twee kanten en niet aan 1.
weet iemand hoe ik dit moet doen?
mvg,
stan
Heb je een licentie of die bagger namaak?
beste jesse,
natuurlijk hebben wij een licentie ik ben natuurlijk geen dief.
mvg stan
Daarmee ben je geen dief omdat het hier te download gested werd x)
[offtopic]jawel het online zetten van het g4g script zonder licentie maakt je een dief. die het bedrag van 1750 euro heeft gestolen.[/offtopic]
maar even ontopic weet iemand hoe dat moet?
Euuhhh? Misschien de menu-items opdelen? En aan twee kanten neer zetten?
[offtopic]Beetje slechte vraag, heb je een licentie? Wie koopt er nu voor 1750 een licentie als hij vervolgens niet eens de kennis heeft om er een lay-out in te bouwen. Die kennis heb je dan toch wel in huis, of van jezelf, of van iemand die je daarvoor betaald.[/offtopic]
het zit een beetje moeilijker killing devil het word in de css bepaalt waar het menu staat(positie) en dan laat hij op de menu op elke pagina erbij
[offtopic]ik ben een scripter maar geen verstand van layouts inbouwen, ik ben meer van de systemen bouwen[/offtopic]
Ja, maar wat wil je dan? Eén menu weg? Of wat is de oplossing die je in gedachte hebt?
[offtopic]Als je geen HTML kunt ben je ook geen scripter, geloof me.[/offtopic]
Css kan hij niet
killingdevil heb je het g4g script weleens gezien dat zit anders in elkaar als banditi hé!. hij laad niet zoals banditi
maar ik heb denk ik al even iets gevonden
[offtopic]whahaha ik kan echt wel html hoor, daarom zit ik ook als scripter in een bedrijf omdat ik geen javascript en php kan[/offtopic]
Ik weet dat het anders in elkaar zit, sterker nog: Banditi heb ik nooit gebruikt, noch G4G. Alles zit weliswaar anders in elkaar, maar de basis is hetzelfde. Een lay-out inbouwen komt dan ook altijd op hetzelfde neer.
Daarbij: Een eigen script ken je door en door (Mits goed gedocumenteerd), en dan loop je niet tegen deze problemen aan. Ja ik ben een groot voorstander van eigen werk, en ook van documentatie. Iets wat die namaak versie van G4G niet kent, en Banditi al helemaal niet.
uhum namaak g4g ik heb gewoon de echte hoor, en ik ben ook een voorstander van eigen werk. alleen het was even lastig zoeken :p
maar ik ben eruit
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!