Is het de bedoeling dat je je eigen posts kan liken?
lijkt me niet toch?
edit : kan zowel bij eigen topic als bij een reactie van jezelf.
Is het de bedoeling dat je je eigen posts kan liken?
lijkt me niet toch?
edit : kan zowel bij eigen topic als bij een reactie van jezelf.
Dat is zeker wel de bedoeling. Kijk naar websites als Facebook, ook daar is het mogelijk eigen posts te "liken". Persoonlijk zou ik dat niet doen, maar als je zelf vind dat je een super nuttige toevoeging heeft van je post, of je bent trots op wat je gemaakt hebt/wilt laten zien dan zou je je eigen post best mogen liken. Het is een beetje een gevoelskwestie vind ik, en persoonlijk vind ik het wel raar staan, maar het is zeker niet verboden/een bug.
Met vriendelijke groet,
Lars Groot
Beheerder ICTscripters
Oké is dat ook weer duidelijk. Vind het zelf ook een beetje apart maarjah.
*liked deze post* :p
Ben ik nu echter zo scheel, of zie je bij een bepaalde post niet staan dat die geliked is door iemand?
Je kan het altijd zien als een reactie een like heeft. Of een dislike
Ik heb het al tegen koen gezegd maar doe het hier nog een keer.
Stel nu ik neem mijn 100 oudste post en die ga ik allemaal een like geven.
niemand leest die post meer en kunnen ook niet zien op welke post ik een like heb gehad.
maar bij likes received staat wel 100.
Dan zullen de meeste denken van ow hij zal wel goed zijn omdat hij 100 likes heeft.
Sowieso is het er vanuitgaan dat iemand betrouwbaar is omdat hij likes heeft al erg ver gezocht. Daarnaast zullen er altijd mensen zijn die proberen om anderen te misbruiken/manipuleren. Daar valt nu eenmaal niets aan te doen en als we zouden instellen dat je je eigen posts niet meer kunt liken, bedenkt men iets anders.
Ja dit was mijn idee ook al. (niet om het te doen). Maar dat het wel mogelijk is.
En toch kijkt een ieder wel naar de likes. Anders zou het ook niet nodig zijn dat het er staat toch?
greetz
Ik zal binnenkort eens kijken of ik het liken van eigen berichten niet gewoon kan uitschakelen.
Meer nieuws volgt.
Ja dit was mijn idee ook al. (niet om het te doen). Maar dat het wel mogelijk is.
En toch kijkt een ieder wel naar de likes. Anders zou het ook niet nodig zijn dat het er staat toch?
greetz
Akkoord, maar dan kijk je neem ik aan op de likes per post en niet naar de likes per persoon?
Akkoord, maar dan kijk je neem ik aan op de likes per post en niet naar de likes per persoon?
Niet bepaald. Die likes per persoon staan er niet voor niks toch?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!