Heb er zelf geen één nodig, maar iemand die mijn code wilt gebruiken stuur me maar een PM.

Versio Gratis.NL
-
-
-
Heb wel een account maar blijkbaar geen mail aangekregen?
Misschien omdat ik er nog geen hosting heb gekocht. -
Zou even gaan chatten met een medewerker. Zijn erg vriendelijk en behulpzaam daar. (aldus mijn ervaring).
-
Je kan ook mij pm'en voor een coderuil.
-
Heb mijn code al weggegeven. Enkel kan ik er wel nog 2 gebruiken voor een nieuw concept. Iemand die er nog 1 overheeft?
-
Indien iemand nog code wilt ruilen, PM me maar.
-
Iemand die met mij wil ruilen?
Stuur pm
-
Ik heb mijn code nog liggen, en wil graag met iemand ruilen. PM me.
Edit: n.v.t.
-
Ook ik heb mijn code nog liggen, iemand geinteresseerd in een ruil?
-
Iemand die nog een code zou willen ruilen?
-
Ik kan nog steeds een code gebruiken, maar heb de mijne nog steeds niet binnen gekregen.
Ook al contact opgenomen met Versio, en zei zijden me een topic aan te maken bij de helpdesk, en zij hebben het ticket nu verplaatst naar de administratieve dienst, alleen nog geen antwoord verder gekregen. -
Ik moet nog een code ruilen, intresse PM me
-
Ik heb nog een code, wie wil er ruilen ? pm me
Ik heb mijn code geruild
-
Helaas wilt Versio mij geen code geven, omdat ik op dit moment geen product bij hun heb...
-
@R.Haentjens,
Dat lijkt me dan opzich vrij logisch. Als je geen klant bij ze bent, waarom zouden ze je dan wel een kadootje geven? -
Omdat ik eerder wel producten bij hun heb gehad. Heb namelijk nog een domein gehad, die nog niet lang geleden verviel. Zou kunnen toch?
-
Ik heb nog steeds een versio code die ik graag nog vanavond wil ruilen.. Iemand???
-
Ik heb nog een code wil wil ruilen kan me PM'en.
Status: Geruild
-
Actie is afgelopen. Topic kan dus gesloten worden?
Hopelijk heeft iedereen een code bemachtigd :).
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!