Even een vraagje. Ik heb de rechten verleend aan dit project (BeGangster layout) maar geen vermelding van mijn naam?
Criminals blue - revamped
-
-
-
Ik denk dat je daarvoor bij Koen moet wezen.
-
Deze layout is toen der tijd in het begin door Renau en mij gemaakt, Renau heeft hem ook verder afgemaakt en daar is nog een heel gedoe over geweest tussen mij en hem. Daarnaast kwam jij er laatst mee na mij dus ik had echt gedacht dat ik dan dus ook alle rechten zou krijgen. Maar in ieder geval eind goed al goed. Mis communicatie opgelost.
Even een vraagje. Ik heb de rechten verleend aan dit project (BeGangster layout) maar geen vermelding van mijn naam?
Uit deze reacties begrijp ik dat er toestemming is om de layout te gebruiken? -
Ja maar wil graag ook een vermelding bij de Git :).
-
De copyright staat klaar:
https://github.com/Pattoow/Criminals/pull/5Nog klein schoonheidsfoutje en dan merge ik de pull request.
-
Zojuist is de commit gemerged waarin:
- De shop is gefixed.
- In de ledenlijst een link naar de profiel is gemaakt.
- Ranken in de database, en een fix waarin word gekeken of de attack_power word overschreden van de laatste row. Zo ja, haalt de query de hoogste rank op en displayed die.Vinden jullie bugs? Maak een issue aan op github.
-
Dit topic is nu ook sticky gemaakt, dat nieuwe bezoekers dit snel kunnen terugvinden als goede cleane source.
-
De sql is helaas niet compleet is er een complete versie van?
-
Wat is de melding wat de SQL aangeeft?
-
Citaat
Fatal error: Call to a member function fetch_array() on a non-object in /home/jeroeqr27/domains/x-crime.nl/public_html/init.php on line 138
En gaat om deze regels:
-
Als ik die SQL file even snel doorlees op github, staat er inderdaad geen ranks tabel in
-
Klopt met de laatste commit van axel is er een sql bug in geslopen waardoor er een nieuwe tabel niet in de installer / handmatige SQL zit.
in de init stond origineel een array om ranks aan te geven. Deze is met een push van eruit gehaald en vervangen door een tabel.
Bij deze de handmatige SQL:
SQL
Toon MeerCREATE TABLE IF NOT EXISTS `ranks` ( `id` int(10) NOT NULL, `name` varchar(40) NOT NULL, `power_low` int(11) NOT NULL, `power_high` int(11) NOT NULL, KEY `id` (`id`) ) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1; INSERT INTO `ranks` (`id`, `name`, `power_low`, `power_high`) VALUES (1, 'Zwerver', 0, 100), (2, 'Bedelaar', 100, 700), (3, 'Crimineel', 700, 1300), (4, 'Zakkenroller', 1300, 2000), (5, 'Tuig', 2000, 2800), (6, 'Geweldadig', 2800, 3700), (7, 'Autodief', 3700, 4700), (8, 'Drugsdealer', 4700, 5800), (9, 'Gangster', 5800, 7000), (10, 'Overvaller', 7000, 8800), (11, 'Bendeleider', 8800, 12000), (12, 'Godfather', 12000, 999999999);
Uiteraard updaten we deze nog in github
-
Mijn excuus voor het ongemak, dit heb ik over het hoofd gezien! Bedankt Patrick.
-
-
welke PHP versie heb je?
-
Ziet er naar uit dat je host mcrypt niet heeft geïnstalleerd of geactiveerd.
-
Probleem is opgelost Ik had mcrypt uitstaan!
-
Is hier uberhaupt nog interessse voor om dit verder uit te breiden?
Ik heb niet echt het idee dat het namelijk nog enig zins populair is (Criminal games). -
Is hier uberhaupt nog interessse voor om dit verder uit te breiden?
Ik heb niet echt het idee dat het namelijk nog enig zins populair is (Criminal games).
Ik denk vooral op educatief vlak nog wel interesse is
Klinkt misschien stom maar hier heb ik van "deftig" php code leren schrijven -
Ik denk vooral op educatief vlak nog wel interesse is
Klinkt misschien stom maar hier heb ik van "deftig" php code leren schrijvenDat is zeker maar ik denk ook dat het een leuke basis om ook andere dingen op te bouwen. Je kan het deel criminals er ook uitgooien.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!