Waddduppppp allemaal,
Voor dat jullie gelijk allemaal denken, hé heb je er weer één die een criminals wilt herprogrammeren en dat gaat hem toch niet lukken.... maar wacht! Ik post het topic pas als ik het ook af heb :-). Dus bij deze is het ook echt al een werkende versie voor jullie, voor noppes.
Na 4 flessen rode wijn, 5 lange nachten / tussen league of legends potjes door / tijdens mijn normale werk & wat al nog niet meer... is criminals blue revamped van heden beschikbaar voor iedereen! Maar wat houd het nu in?
- Orginele layout is gebruikt, dus verwacht geen web 2.0
- Orginele opties zijn gebleven + onnodige TE gebugte functies zijn er uit gehaald.
- Geen nieuwe opties bij gemaakt het ging echt om het herprogrammeren.
- OOP? Weg ermee! Ik wil dat het voor iedereen te begrijpen is
- PDO? Nope, mysqli werkt perfect en is veel makkelijker mee in te stappen
- Template parser? Ja die dan weer wel, smarty is er gebruikt
Functies die niet over getild zijn naar deze versie:
- Clan war > deze was zou uit balans dat ik er momenteel geen goede algoritme voor kon verzinnen dat het wel goed werkte, echter rest van de clan functies zijn wel over gezet.
- Omni log > Nope momenteel niet overgezet, een algemene logging functie komt er wellicht voor terug
- Cronjobs draaien vanuit een php bestand, nope wil je cronjobs dan stel je deze lekker in zoals het hoort (No offence)
Screens layout (blue):
Hq: Screenshot by Lightshot
Shop: Screenshot by Lightshot
Screen layout (begangster):
Hq: http://prntscr.com/5nl9ti
Shop: Screenshot by Lightshot
Live demo (Jazeker uiteraard!):
Criminals
Waar kan je hem vinden?
https://github.com/NoxxieNl/Criminals
Komen er updates?
Geen idee, bij animo wellicht, daarnaast bug fixxes zal ik sowieso wel oppakken :-).
Waarom doe ik dit?
Heel simpel, men stapt nog steeds de programmeer wereld in via een criminals programmering en de zwaar outdated versies is een slechte instap hiervan. Met deze versie hoop ik dat de standaard criminals source weer een beetje naar niveau wordt getild.